Στήν παρχία μας θά τελέσουν τήν νάμνησί τους, τήν Δευτερα 14 πριλίου 2014, σέ γνωστά κέντρα τους.
Στόν χῶρο πού συγκεντρώνονται τοποθετοῦν ἕνα τραπέζι. Πάνω στό τραπέζι τοποθετοῦν ἄζυμο ψωμί καί κόκκινο κρασί.

Τό ψωμί καί τό κρασί θεωρονται πλά σύμβολα τς θυσίας τοησο καί τά νομάζουν «μβλήματα». τελετή ξεκιν μέ μιλία σχετική μέ τόν θάνατο τοησο. Σ’ ατή παναλαμβάνονται ο χιλιαστικές πλάνες γιά τό πρόσωπο το Θεανθρώπου καί γιά τό μυστήριο τς Θείας Ευχαριστίας.

Μετά τήν μιλία περιφέρονται τά μβλήματα, πρτα τό ψωμί καί στερα τό κρασί, μεταξύ τν παρόντων χιλιαστν. Τά μβλήματά τους μως δέν χουν τό δικαίωμα νά τά λάβουν λοι ο Μάρτυρες τοεχωβ, σέ ντίθεση μέ ,τι συμβαίνει στήν ρθόδοξη λατρεία τς κκλησίας μας, που μετέχουμε λοι ο πιστοί στά χραντα Μυστήρια μας.

Ἀπό τό ψωμί καί τό κρασί τους λαμβάνουν μόνο ὅσοι ἀνήκουν στίς 144.000, «στό μικρό ποίμνιο» ὅπως τό ὀνομάζουν, πού θά ζήσουν στόν οὐρανό καί θά εἶναι συγκυβερνῆτες μαζί μέ τόν Χριστό.

λοι ολλοι θά χουν πλά τήν «πίγεια λπίδα». Ατοί, άν μείνουν πιστοί στήν ταιρεία τούς καί ργάζονται γιά νά προσηλυτίσουν λλους, θά ζήσουν χίλια χρόνια σ' να πίγειο παράδεισο κάτω πό θεοκρατική κυβέρνηση. Διαφορετικά θά ξοντωθον πό τόν εχωβά στόν ρμαγεδνα.

Ολληνες χιλιαστές δέν χουν δικαίωμα νά συµµετέχουν στά µβλήµατά τους, καθώς λοι τους νήκουν στήν πίγεια τάξι καί χι στό «µικρό ποίµνιο», στίς 144.000 κλεκτούς, πού ριθµός τους συµπληρώθηκε τό 1935, πως ναφέρουν οδιοι στό περιοδικό τους «Σκοπιά» (τεχος τς 15-6-1992, σελ. 23).

Αὐτή εἶναι ἡ «ἀνάµνησι τοῦ θανάτου τοῦἸησοῦ» στήν ὁποία μᾶς καλοῦν οἱ Μάρτυρες τοῦἸεχωβᾶ καί γι’ αὐτή τήν ἐκδήλωση ξεσήκωσαν ὅλη τήν Ἑλλάδα.

δ, µως, γείρεται νας προβληµατισµός. φο καί οδιοι ο χιλιαστές δέν λαµβάνουν τά µβλήµατα τς νάµνησης, γιατί καλον καί µς νά συµµετέχουµε στήν κδηλωσί τους;
λόγος πού τό κάνουν εναι καθαρά προπαγανδιστικός.

πιθυµον νά σπείρουν στήν καρδιά καί στόν λογισµό τν ρθοδόξων Χριστιανν τήν µφιβολία γιά τό πρόσωπο το Σωτρος Χριστο καί τήν µφισβήτησι σχετικά µέ τό µυστήριο τς Θείας Εύχαριστίας.
ν ησος Χριστός ταν «µέγας ρχιδολος», δηλαδή πλά νας καλός νθρωπος, τόν ποον Θεός περύψωσε πό λους τούς νθρώπους, γιά νά εναι δεύτερος µετά τόν Πατέρα κατά τό µεγαλεο καί τήν δύναµι καί τήν ξουσία, πως διδάσκουν, τότε σωτηρία δέν θά πρχε.

Ἕνας ἄνθρωπος δέν µποροῦσε νά σώσῇ ὅλη τήν ἀνθρωπότητα, παρά µόνο τόν ἑαυτό του. ησος µως δέν εναι µόνο νθρωπος. Δέν εναι νας ρχιδολος, πως διακηρύσσουν. Δέν εναι καλύτερος νθρωπος τς γς.

Εναι αώνιος Υός καί Λόγος το Θεο, τό δεύτερο Πρόσωπο τς Παναγίας Τριάδος, ὁ Ὁποῖος συµµετεῖχε στήν δηµιουργία τοῦ κόσµου καί σέ συγκεκριµένη χρονική στιγµή παρενέβη στήν ἀνθρώπινη ἱστορία, γιά νά λυτρώσῃ τά πλάσµατά Του.

Σαρκώθηκε µέ τήν πενέργεια τογίου Πνεύµατος στά σπλάχνα τς περευλογηµένης Μαρίας, ἡ ὁποία δίκαια ὀνοµάστηκε Θεοτόκος, φο κυοφόρησε τόν Υό το Θεο. ς τέλειος νθρωπος ησος, κήρυξε, προσέφερε θαύµατα, σταυρώθηκε, ναστήθηκε, καί µέ τήν νάληψί Του νέβασε ς Θεός στά δεξιά το Πατρός τήν νθρώπινη φύσι. λα ατά µς τά τονίζει θαυµάσια γία Γραφή.

ησος εναι «πρτος καί σχατος καί ζν» (ποκάλ. α’, 17-18), εναι «ληθινός Θεός καί ζωή αώνιος» (Α’ ωάνν. ε', 20), ποος χει δικά Του «πάντα σα χει Πατήρ» (ωάνν. ιστ’, 15). Εναι κενος πού διεκήρυξε «ωρακώς µέ ωρακε τόν Πατέρα» (ωάν. ιδ’, 9).

Εναι Ατός πού προφήτευσε σαΐας «Θαυµαστός σύµβουλος, Θεός σχυρός, ξουσιαστής, ρχων ερήνης, πατήρ το µέλλοντος αἰῶνος...» (σ. θ’, 6-7). Εναι Ατός πού, ταν τόν εδε ναστηµένον ὁ µαθητής Του Θωµᾶς, φώναξε µέ ὅλη τήν δύναµι τῆς ψυχῆς του: «Ὁ Κύριός µου καί ὁ Θεός µου» (ωάνν. 20, 28).

Μέ ατόν τόν Κύριο καί Θεό µας νωνόµαστε λοι µες ο πιστοί Του, καθώς γινόµαστε µέλη το σώµατός Του µέ τό Βάπτισµά µας. Καί πως λα τά µέλη νός σώµατος τρέφονται πό τό διο τό σµα, τσι καί µες τρεφόµαστε µέ τό Σµα καί τό Αµα το Κυρίου, πού διος µς προσφέρει.

Καί µεταλαµβάνουµε τόν γιασµένο ρτο καί ονο χι ς νάµνησι, χι ς πλά σύµβολα τς θυσίας, πως ποστηρίζουν ο Μάρτυρες τοεχωβ, ἀλλά ὡς πραγµατικό Σῶµα καί Αἷµα Χριστοῦ, ὅπως σαφέστατα καί σέ πολλά σηµεῖα διδάσκει τό Εὐαγγέλιο, τό ὁποῖο παρερµηνεύουν καί κακοποιοῦν οἱ χιλιαστές.

γαπητοί,

Θεός δωσε τήν λευθερία σέ λους τούς νθρώπους, στε νά ποφασίζουν τήν σωτηρία τήν πώλειά τους. κκλησία µως φείλει νά νηµερών γιά τούς κινδύνους, πού λλοχεύουν πίσω πό τά προσωπεα τοῦ συγχρόνου πνευµατικοῦ δουλεµπορίου.

 

Δέν µισοµε τόν αρετικό, λλά καταγγέλλουµε τήν αρεσι καί παρακαλοµε λους τούς ρθοδόξους Χριστιανούς νά ποµακρυνθον καί νά µήν συµµετέχουν σέ συγκεντρώσεις αρετικν.
Τέλος, προτροπή τογίου ωάννου το Χρυσοστόµου μς ποδεικνύει πιά πρέπει νά εναι στάσι µας πέναντι στούς αρετικούς: 

«αν κάποιος δέν γνωρίζει καλά τήν Χριστιανική πίστη, ς ποφεύγει τίς συναναστροφές µέ αρετικούς καί ς ποµακρύνεται πό τίς συγκεντρώσεις τους.

Διότι καί τόν αρετικό δέν µπορε νά τόν φελήσ καθόλου, λλά καί διος ποκοµίζει µεγάλη βλάβη πό τήν αρεση. σοι, λοιπόν, (μᾶς λέει ὁ Ἅγιος) συναναστρέφονται ατούς τούς βλάσφηµους, παίρνουν µεγάλο µέρος τς σεβείας τους».

Μέ πατρική ἀγάπη,
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
† Ο ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΚΟΣΜΑΣ

ΠΗΓΗ:   ΚΛΙΚ