pRAPTOPOYLOS


Ο π. Γερβάσιος Ραπτόπουλος , ο "άγιος" τών Ελληνικών φυλακών, μέ 40 χρόνια προσφοράς στούς φυλακισμένους καί με 16.000 αποφυλακίσεις κρατουμένων !






"...Παναγιώτατε, πάτερ και Δέσποτα, σεβασμιώτατε άγιε Γορτύνης και Μεγαλουπόλεως κ. Ιερεμία, αγαπητέ κύριε πρόεδρε, αγαπητέ κύριε, ευλαβέστατε άγιε γενικέ αρχιερατικέ επίτροπε, αγαπητοί αδελφοί.

Το θέμα το δικό μου είναι απέραντο. Πρόκειται για μια διακονία 40 χρόνων. Και μάλιστα σε μια μικρή κοινωνία της πατρίδος μας και των άλλων χωρών του κόσμου.

Μια απαξιωμένη κοινωνία που είναι η κοινωνία των κρατουμένων, ή όπως αλλιώς συνηθίσαμε να τους λέμε «φυλακισμένων».

Τα παραδείγματα Μετανοίας δεν θα ήτανε υπερβολή να έλεγα, ήτανε άπειρα. Σκέφτομαι μόνο στις 16.100 αποφυλακίσεις πού κάναμε, οι άνθρωποι αυτοί όταν έπαιρναν στα χέρια το αποφυλακιστήριο με μια δική μας, προσωπική, επιστολή που τους εξηγούσαμε ποιοι είμαστε, γιατί το κάνουμε αυτό και που αποβλέπουμε.

Όλοι αυτοί οι άνθρωποι που τους άγγιξε η Αγάπη του Χριστού όπως την κυρήταμε επανειλημμένα 40 χρόνια, δεν είναι δυνατόν παρά να μην άλλαξαν ζωή. Να μην πέρασαν από το αδίκημα, που σε μα είναι η αμαρτία, στη Μετάνοια .

Αρκεί να σας πω ότι κάθε φορά, σε κάθε εκδήλωση, αρχίζαμε με την ομιλία του ομιλητού. Μετά την ομιλία και πριν προχωρήσουμε την προσφορά δώρων, πλουσίων δώρων, 20 ειδών, βάρους 6 με 7 κιλά το κάθε δέμα, βλέπαμε ζωντανά μπροστά μας τα παραδείγματα Μετανοίας.

Σε μια φυλακή της Κρήτης, μόλις τελείωσε η ομιλία, έπρεπε να περάσει μπροστά μας, να πάρει το κόκκινο αυγό, Πάσχα ήταν, να τσουγκρίσουμε το αυγό, να που τις ευχές «Χριστός Ανέστη» και «Αληθώς Ανέστη» και να πάρει το δέμα ο άνθρωπος αφού φιλήσει το χέρι του ιερέα. Ένας δεν πέρασε. Πήγε μόνο σε μια άκρη και έκλαιγε με λυγμούς...
----------------


1821

«…Eορτάζουμε σήμερα την δόξα της Παρθένου, αλλά καί την δόξα τού Ελλη­νικού Έθνους. Εορτάζουμε τόν Ευαγγελισμό της Παρθένου για τον ερχομό του Σωτήρος Χριστού και την ανθρώπινη σωτηρία μας, αλλά καί τόν Ευαγγελισμό και το χαρμόσυνο μήνυμα της Ελευθερίας του Ελληνικού γένους με την έναρξη της απελευθέρωσής μας το 1821.

Δυο «χαίρε» εκφράζουν τό νόημα της σημε­ρινής μεγάλης ημέρας !

Τό «χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία», καί τό «χαίρε, ώ χαίρε Λευτεριά...

 

Τό ολιγάριθμο λοιπόν έθνος των Ελλήνων αποφασίζει νά καταθέσει τήν ζωή του ως ένέχυρο τής ελευθερίας, αποφασίζει να αποτινάξει τόν ζυγόν τής δουλείας τεσσάρων ολόκληρων αιώνων καί νά τά βάλη μέ μίαν αύτοκρατορία τοϋ τρόμου καί τής βαρβαρότητος.

Αυτό είναι τό μεγάλο καί πρωτάκουστο γεγονός τής Παγκόσμιας ιστορίας !

 



velimirovits


Ο Σέρβος  Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς
( + 1880-1956),
σε μιά προφητεία για την επερχόμενη καταστροφή τής Ευρώπης...

"...Εσείς τώρα αποφασίστε με ποιόν θα πάτε;
Με την σκοτεινή και βρώμικη Ευρώπη (σσ. και σήμερα με την Ευρωπαϊκή Ένωση, θα έλεγε ο Άγιος ), ή με τον Χριστό ;"







Η Εκκλησία της Σερβίας τίμησε το Σάββατο 18 Μαρτίου, την μνήμη του Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς, ενός από τους μεγαλύτερους, συγχρόνους Αγίους της, μαζί με τον Άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς.

Όταν ο Άγιος Νικόλαος ήταν κλεισμένος στο φρικτό Ναζιστικό στρατόπεδο Νταχάου, εξ αιτίας της ποιμαντικής δράσης του, έγραψε τα εξής προφητικά και αποκαλυπτικά για την σύγχρονη Ευρώπη, της οποίας κάνει μία καταπληκτική πνευματική ακτινογραφία, με την χάρη του Αγίου Πνεύματος που φώτιζε την σκέψη του.


Kapernaum1

Ερείπια της Καπερναούμ σύμφωνα και με τα λόγια του ίδιου του Χριστού γι΄αυτήν !

« καὶ σὺ Καπερναούμ, ἡ ἕως τοῦ οὐρανοῦ ὑψωθεῖσα, ἕως Άδου καταβιβασθήση» (κατά Ματθ. κεφ.11 ).  Πιθανότατα, έτσι θα καταντήσουν και οι χώρες τής Ευρώπης σύμφωνα και με τίς νεώτερες προφητείες του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού ότι "οι Πολιτείες θα καταντήσουν σαν παράγκες..."

-----------------
Τα λόγια αυτά, είναι και σήμερα επίκαιρα, όσο ποτέ άλλοτε ( συνεχίζει ο Άγιος Νικόλαος ):

«…Ο Χριστός απομακρύνθηκε από την Ευρώπη, όπως κάποτε απομακρύνθηκε από την χώρα των Γαδαρηνών, επειδή το ζήτησαν οι Γαδαρηνοί. Όμως μόλις απομακρύνθηκε, ήρθε ο πόλεμος, η φτώχεια, η φρίκη, η καταστροφή. Ξανά γύρισε στην Ευρώπη ο προχριστιανικός βαρβαρισμός των Αβάρων, των Ούννων, των Λογγοβάρδων, αλλά σε μέγιστη φρίκη.

Τον Σταυρό Του και την ευλογία Του πήρε ο Χριστός και απομακρύνθηκε. Έμεινε το σκοτάδι και η βρωμιά. Εσείς τώρα αποφασίστε με ποιον θα πάτε;

Με την σκοτεινή και βρώμικη Ευρώπη ( και σήμερα με την Ευρωπαϊκή Ένωση θα έλεγε ο Άγιος ), ή με τον Χριστό ;


------------------



STAVROSpsila 


«Όποιος ντραπεί εμένα και τους λόγους του Ευαγγελίου μου ως τιποτένιους ἐν τῇ γενεᾷ ταύτῃ τῇ μοιχαλίδι καὶ ἁμαρτωλῷ, ( τότε ) καὶ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ( ο Χριστός ) ἐπαισχυνθήσεται αὐτὸν ( θα τον ντραπεί και θα τον αποκηρύξει ), ὅταν ἔλθῃ ἐν τῇ δόξῃ τοῦ πατρὸς αὐτοῦ μετὰ τῶν ἀγγέλων τῶν ἁγίων»
(Μᾶρκ. 8,38)




 

«Σήμερα αγαπητοί μου, ποὺ βρισκόμαστε στὴ μέση τῆς Μεγάλης Τεσσαρακοστῆς, ἡ Ἐκκλησία μας δίνει σὲ ὅλους ἕνα μέτρο καὶ μᾶς καλεῖ νὰ μετρηθοῦμε, γιὰ νὰ φανῇ ποιοί εἴμαστε.
Καὶ ἂν μὲν βρεθοῦμε ἐντάξει, κερδίσαμε τὴν αἰωνιότητα ἂν ὅμως δὲν βρεθοῦμε ἐντάξει, τότε κάποιο χέρι θὰ γράψῃ καὶ γιὰ μᾶς, ὅπως τότε γιὰ τὸ Ναβουχοδονόσορα, τὶς τρεῖς ἐκεῖνες μυστηριώδεις λέξεις «μανή, θεκέλ, φάρες» ( Ζυγίστηκες, μετρήθηκες, και βρέθηκες μείον…) (Δαν. 5,26)

Ποιό εἶνε τὸ μέτρο αὐτό; Εἶναι, ἀγαπητοί μου, ὁ τίμιος Σταυρός, ποὺ τὸν βλέπουμε σήμερα Σταυροπροσκυνήσεως μέσα στὰ ἄνθη.Τί εἶναι όμως ὁ τίμιος Σταυρός;

Δὲν εἶνε μόνο τὸ σχῆμα,τὰ δύο ξύλα πού εμείς βλέπουμε. Αλλά ὁ Σταυρὸς ἔχει νόημα βαθύ, τὸ ὁποῖο βλέπουμε στὰ τροπάρια τῆς ἡμέρας καὶ στοὺς λόγους τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ...
----------------

kenya mixanes 6 

 

Ιερείς έτοιμοι για ιεραποστολική περιοδεία στα χωριά της Αφρικής. Δεύτερος από αριστερά ο ίδιος ο  Μητροπολίτης Κένυας κ. Μακάριος...

 




Γράφει ο Μητροπολίτης Ναϊρόμπι και κεντρικής Κένυας κ. Μακάριος

«…Στον χώρο, εδώ, της Αφρικής, για να μπορέσουμε, όλοι μας, Επίσκοποι, ιερείς, κατηχητές και πίστοι να εκπληρώσουμε την αποστολή μας πρέπει, οπωσδήποτε, να συνθηκολογήσουμε με τις απαιτήσεις της φύσης των κλιματολογικών και άλλων ξαφνικών και απροσδόκητων καταστάσεων.

Συνέπεια όλων αυτών, όταν οι αποστάσεις είναι μακρινές και απρόσιτες, είτε πρέπει να περπατάμε είτε να καβαλικεύουμε μοτοσικλέτα.


kenya mixanes 8

Εδώ όλο το τήμ σε παράταξη...


Το ποδήλατο είναι αδύνατο να κυκλοφορήσει σ’ αυτές τις περιοχές λόγω των καταρρακτωδών βροχών που προκαλούν τόση λάσπη και κάνουν τον χώρο δυσπρόσιτο. Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει εκ των προτέρων ποια θα είναι η κατάσταση στον τελικό του προορισμό.

Αυτές τις μέρες εδώ που είμαστε είναι καλοκαίρι, ζέστη και ο ήλιος καίει. Στη Δυτική Κένυα με πληροφορούν ότι ο καιρός είναι πολύ διαφορετικός, σε τέτοιο βαθμό που οι άνθρωποι πνίγηκαν και οι καλύβες τους παρασύρθηκαν από τους χειμάρρους.

Έτσι, είμαι υποχρεωμένος όταν οι συνθήκες είναι τόσο ανώμαλες, αν δεν έχω άλλη επιλογή, να περπατώ. Αφήνω το μικρό φορτηγό της ιεραποστολής εκεί εγκλωβισμένο και ακίνητο και συνεχίζω μέχρι να φτάσω στον τελικό μου προορισμό...

---------------



ZHSHS thes

Ο γνωστός, και καθόλου αμελητέος στα Εκκλησιαστικά πράγματα της χώρας, Καθηγητής Πανεπιστημίου π. Θεόδωρος Ζήσης.

Η διαμαρτυρία του στο να μη μνημονεύει τον τοπικό Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο ως ενεργό μέτοχο του Οικουμενισμού και των αποφάσεων πού πάρθηκαν στο Κολυμπάρι της Κρήτης, υπήρξε ως λέγεται και η ενακτήριος πράξη μιάς νέας αποσχιστικής κατάστασης πού ήδη εκδηλώνεται με απρόβλεπτες συνέπειες…

 

Εντονες συζητήσεις στους εκκλησιαστικούς κύκλους έχει προκαλέσει η διακοπή μνημόνευσης του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης από δύο κληρικούς της επαρχίας του.
Μετά τον π. Νικόλαο Μανώλη, και ο πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης ανακοίνωσε την Κυριακή της Ορθοδοξίας ότι διακόπτει τη μνημόνευση του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Ανθίμου.


Στην περίπτωση του π. Νικόλαου Μανώλη, ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Ανθιμος επενέβη άμεσα επιβάλλοντας την -προβλεπόμενη από τους Ιερούς Κανόνες- ακοινωνησία έως τη σύγκληση του εκκλησιαστικού δικαστηρίου που θα αποφανθεί για την τύχη του.

Φαίνεται όμως να επιβεβαιώθηκε καί η είδηση πού τελευταία εκυκλοφόρησε σύμφωνα με την οποία από τα γραφεία της Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, απεστάλη Επισκοπικό γράμμα με παραλήπτη τον ομολογητή ομότιμο καθηγητή πρωτοπρεσβύτερο π.Θεόδωρο Ζήση, που την Κυριακή της Ορθοδοξίαςδιέκοψε την μνημόνευση του Μητροπολίτου Θες/κης κ. Ανθίμου.

Στην πραγματικότητα πρόκειται για 2 έγγραφα. Με το πρώτο απαγορεύεται στον π.Θεόδωρο Ζήση να λειτουργεί και να κηρύττει στον Ι.Ν. Αγίου Αντωνίου Θεσσαλονίκης όπου για 24 ολόκληρα έτη διακόνησε.

Η απαγόρευση επεκτείνεται και σε οποιονδήποτε άλλον Ναό των ορίων της Μητροπόλεως. Με το δεύτερο έγγραφο ασκείται κανονική δίωξη εναντίον του πατρός, για πέντε αδικήματα :


--------------------

 

gavroglou

 

Υπουργέ μου, με το συμπάθειο τώρα, σε διόρισαν Υπουργό χωρίς να είσαι κάν βουλευτής, καλά κι΄αυτό, αλλά πώς να στο πούμε τώρα,  δεν ντρέπεσαι το αντρικό μουστάκι σου;


Και αφού κάνουν τα μικρά παιδιά να ρέπουν προς τις έμφυλες-έκφυλες ταυτότητες, την ομοφυλοφιλία και την παιδεραστία, μετά θα βγαίνουν και θα κυνηγάνε δήθεν την παιδεραστία, την παιδοφιλία, καί την πορνογραφία !

Ποιοί; Αυτοί οι ίδιοι, πού με νόμους την προώθησαν βάζοντάς την στα σχολεία τώρα τάχατες θα την κυνηγάνε! Ιδού πού καταντήσαμε…






"...Έχουμε γράψει επανειλημμένως για τη σύγχρονη ιλιγγιώδη προώθηση της ομοφυλοφιλίας παγκοσμίως και την νομική θεσμοθέτησή της από πολλές κυβερνήσεις κρατών, δυστυχώς και από την πατρίδα μας, ως ένα φαινόμενο, το οποίο δεν είναι δυνατόν να εξηγηθεί διαφορετικά παρά μόνον ως ένα «σημείο των καιρών» και ως μια σαφέστατη ένδειξη ότι η ανθρωπότητα μπήκε πλέον στην τελική ευθεία της ιστορικής της πορείας.

Έχει ήδη επισημανθεί από πολλούς και είναι πλέον κοινός τόπος, ότι η προώθηση της ομοφυλοφιλίας και των άλλων συναφών σεξουαλικών παρεκκλίσεων εντάσσεται στους στόχους και στον τρόπο δράσεως της Νέας Εποχής, τής Παγκοσμιοποίησης,  και της «Νέας Τάξης Πραγμάτων».

Όπως επισημαίνουν ειδικοί ερευνητές, η προβολή της ομοφυλοφιλίας συμβαδίζει άριστα με την προβολή του αποκρυφισμού και της μαγείας, που αποτελούν την πνευματική μήτρα της Νέας Εποχής.

Η εξήγηση της παράλληλης προβολής και διαφήμισης είναι εύκολη, αφού και τα δύο αυτά μεγέθη, (ομοφυλοφιλία και Νέα Εποχή), στοχεύουν στην ανατροπή της χριστιανικής ηθικής και στην ανοικοδόμηση του νέου μοντέλου, της αντίστροφης ηθικής, που αποτελεί την ηθική της Νέας Εποχής...
----------------------



AnagnoTAMA

Το «ζεύγος των δωρητών» πού εδώ και 20 περίπου χρόνια ανακινεί το λεγόμενο «τάμα του Έθνους». Σήμερα, με δηλώσεις του ό ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος αμφισβητεί εμμέσως πλήν σαφώς τα λεγόμενά τους για «λεφτά και οικόπεδα …».
Υπάρχουν άραγε; Και αν υπάρχουν πού είναι;
Παρά ταύτα, η εξ΄αρχής εμπλοκή τής Απριλιανής Κυβέρνησης τού 1967 πού θέλησε, καί σωστά εδώ, το 1969  να ανεγείρει αυτή τό "Τάμα του Έθνους" είναι ένα επιπλέον αγκάθι για τον τελικό σκοπό φοβούμενοι κάποιοι πολιτικοί μήπως καί "μιανθούν" από την ενέργεια αυτή τής τότε επαναστατικής Κυβέρνησης.
Έ, ας τό καναν τότε αυτοί οι πολιτικοί το τάμα αυτό, όπως κάνουν τώρα για το τζαμί τών Μουσουλμάνων, ώστε να πέρναν και όλη την δόξα επάνω τους! Τόσες δεκάδες χρόνια πού πέρασαν, γιατί δεν τό έκαναν, τί περίμεναν;

Ξέρουν μόνο να βάζουν εμπόδια και να ρίχνουν πέτρες σ΄αυτούς πού τώρα πάνε να το φτιάξουν, αυτό ξέρουν;





Για το θέμα του Τάματος του Έθνους απάντησε σήμερα ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος, στα πλαίσια της παρουσίασης του Τόμου του Δ’ Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου με θέμα «Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Διαφωτισμός» από την Ειδική Συνοδική Επιτροπή Πολιτιστικής Ταυτότητας. 

Ο Μακαριώτατος σε δήλωσή του μεταξύ άλλων τόνισε: «Μας έχει κουράσει αυτό το περίφημο θέμα του Τάματος του Έθνους, διότι όσοι ήρθαμε σε επαφή με τον άνθρωπο αυτό, γιατί και η Σύνοδος ασχολήθηκε πάρα πολλές φορές, έχει όλη την καλή διάθεση αλλά είναι εκτός τόπου και χρόνου»

«Δεν μπορούμε τέτοιες μεγάλες ιδέες να τις βάζουμε σε συζήτηση όταν δεν ξέρουμε περί τίνος πρόκειται» - πρόσθεσε χαρακτηριστικά ο Μακαριώτατος ‘’αδειάζοντας’’ έτσι πολλούς Ιεράρχες που ασχολήθηκαν με το θέμα φανερά, η εν τω κρυπτώ...
--------------------



KYRIAKH ORTHODOX


Κυριακή της Ορθοδοξίας, κάπου, σ΄ένα χωριό της Βορείου Ηπείρου.
Εκεί, όπου οι αγνές καρδιές αυτών τών κυνηγημένων Ελληνόπουλων έχουν μεγαλύτερη αξία από τούς πομπώδεις λόγους πού συνήθως λένε οι επίσημοι την ημέρα αυτή, καί από το "Πιστεύω" πού διαβάζουν άπιστοι ώς επί το πλείστον άρχοντες και Πρωθυπουργοί για να "τιμήσουν" την  ημέρα...





Η Κυριακή της Ορθοδοξίας είναι αφιερωμένη στις νίκες της Εκκλησίας μας εναντίον όλων των εχθρών της και ιδιαιτέρως των εικονομάχων, που κατασπάραξαν το σώμα της περισσότερο από 100 χρόνια.
Το σημερινό Αποστολικό Ανάγνωσμα, αναφέρεται στα ηρωικά κατορθώματα των δικαίων και των προφητών της Παλαιάς Διαθήκης.

Με όσα θαυμαστά μας περιγράφει ο Απόστολος Παύλος, μας βάζει σιγά σιγά μέσα στην τραγική ατμόσφαιρα και των συγχρόνων πολέμων εναντίον της Ορθοδοξίας.
Έχουν ήδη ανοίξει αδελφοί μου οι φρικτές πύλες της Κολάσεως και ξεχύθηκαν οι δαιμονικές ακρίδες της, που δηλητηριάζουν και σκοτώνουν τις ψυχές των Ορθοδόξων χριστιανών.

Η λύσσα κατά της Εκκλησίας, των ιερέων και των θεσμών της είναι πρωτοφανής. Τα μέτωπα αυτού του πολέμου είναι κυρίως τρία:
------------------



OsiosTHEOF


«…Στις Σαρακοστές καλό είναι να γνωρίζεις μόνο Εκκλησία και σπίτι, τίποτ' άλλο. Φτάνεις, λοιπόν, στο σπίτι. Τί θα κάνεις εκεί; Θα αγωνιστείς μ' όλη σου τη δύναμη να διατηρήσεις την προσήλωση του νου και της καρδιάς στον Κύριο.

Αμέσως μετά την εκκλησία, τρέξε στο δωμάτιό σου και κάνε αρκετές μετάνοιες, ζητώντας ευλαβικά από τον Θεό να σε βοηθήσει, ώστε να αξιοποιήσεις το χρόνο της παραμονής σου στο σπίτι με τρόπο ωφέλιμο για την ψυχή σου.

Ύστερα κάθισε και ξεκουράσου για λίγο. Αλλά και τότε μην αφήνεις τους λογισμούς σου να ξεστρατίζουν. Διώχνοντας κάθε σκέψη, επαναλάμβανε νοερά την ευχή : "Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με! Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με!".

Αφού ξεκουραστείς πρέπει ν' ασχοληθείς με κάτι, είτε προσευχή είτε εργόχειρο. Τί εργόχειρο θα κάνεις δεν έχει σημασία, ξέρεις ήδη τί σου αρέσει. Είναι, βλέπεις, αδύνατο να ασχολείσαι όλη την ώρα με πνευματικά πράγματα, χρειάζεται να έχεις και κάποιο ευχάριστο εργόχειρο. Μ' αυτό θα καταπιάνεσαι, όταν η ψυχή σου είναι κουρασμένη, όταν δεν έχεις τη δύναμη να διαβάσεις ή να προσευχηθείς.

Αν, βέβαια, οι πνευματικές σου ενασχολήσεις πηγαίνουν καλά, το εργόχειρο δεν είναι απαραίτητο. Εκπληρώνει μόνο την ανάγκη αξιοποιήσεως του χρόνου, που αλλιώς θα σπαταλιόταν σε απραξία. Και η απραξία είναι πάντα ολέθρια, πολύ περισσότερο όμως στον καιρό της νηστείας.

 Πώς όμως πρέπει να προσεύχεται κανείς στο σπίτι του ;
-------------------



SINOUK 2

Γιά την επίτευξη, πιθανότατα, τής δολοφονίας τού Προέδρου Πούτιν έπνιξαν στα παγωμένα νερά του Αιγαίου 16 άτομα  σύν  Ενα Πατριάρχη !
Τό κρίμα μεγάλο, πού θα συνοδεύει τούς άθλιους δολοφόνους τόσων ψυχών και σ΄αυτή την ζωή, και στήν άλλη...

 pARSENIOSmax

Ηγούμενος Αρσένιος Μαχαιριώτης:10 χρόνια από την κοίμησή του… 

Τί είπε γιά την άλλη ζωή ο εμφανισθείς ηγούμενος πού πνίγηκε στό Σινούκ…







Το μακάριο τέλος του καί η εμφάνισή του σέ έναν ασκητή... 

Τον Κύπριο ηγούμενο Αρσένιο της Μονής Μαχαιρά, τον προβλημάτιζε έντονα το ταξίδι του στο Άγιο Όρος, συνεχώς μου το ανέφερε και έψαχνε τρόπο να το αποφύγει…Όμως ήταν υποχρεωμένος, γιατί ο μακαριστός Πατριάρχης του ζήτησε να τον συνοδέψει στο Άγιο Όρος ως έχον εμπειρία του τρόπου και του τόπου του Αγίου Όρους. Έτσι, δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά. 

Ενθυμούμαι, είχαμε τότε Ιερά Σύνοδο την Παρασκευή. Ήταν στη σύνοδο μαζί μας γιατί μετείχαν και οι ηγούμενοι τότε, των σταυροπηγιακών μονών.

Φεύγοντας, ένας αδελφός που ήταν μαζί μου τον βρήκε στην αυλή και του λέει, «άντε π. Αρσένιε να πας και να έρθεις γρήγορα, έχομε εκλογές τώρα».

Του λέει, «θα πάω αλλά δε θα έρθω, θα μείνω εκεί», του λέει «θα μείνεις για πάντα στο Άγ. Όρος;» του λέει, «θα μείνω εκεί· θα κάνετε μόνοι σας τις εκλογές…».
--------------------------




EXOSH 1



Η βίαιη Έξωση τών Πρωτοπλάστων από τον Παράδεισο του Θεού υπό αστραπόμορφου Αρχαγγέλου.

Τα έργα του φιδιού καί του σκότους, δυστυχώς συνοδεύουν το ανθρώπινο γένος μέχρι καί σήμερα. Καί τήν αυριανή τελευταία Κυριακή τής Τυρινής πού από αρχαιοτάτων χρόνων θεωρείται ώς ημέρα της Έξωσης τών Πρωτοπλάστων από τον Παράδεισο, αντί να κλαίμε και να οδυρόμαστε ενθυμούμενοι πού είμαστε και πού καταπέσαμε εμείς βγαίνουμε στούς δρόμους και γλεντάμε Αποκριές και Καρνάβαλο.


fidi eva

Ο  διάβολος, ο  όφις ο αρχαίος, όπως τον σημειώνει η Αποκάλυψι, ο πλανών την Οικουμένη όλη, μάς κάνει να γλεντάμε τον θάνατό μας! Τόν τότε, καί τον σήμερα...






Επί πολλά χρόνια Χριστιανοί μου, αυτήν την ημέρα, Κυριακή της Εξώσεως των Πρωτοπλάστων από τον Παράδεισο, και λεγόμενης και Κυριακή της Τυρινής ( λόγω καταλύσεως μόνο λευκών τροφών και όχι κρέατος ) , είχαμε ασχοληθεί με την νηστεία της Μεγάλης Σαρακοστής, και την πολλαπλή σημασία της, κυρίως βέβαια την πνευματική.

Επίσης είχαμε ασχοληθεί με την Έξωση του Αδάμ, ημέρα κατά την οποίαν είναι αφιερωμένη σ’ αυτήν την εξορία μας από τον Παράδεισο. Και πολλά άλλα θέματα που είναι συναφή με την ημέρα αυτή...
--------------