Ἐὰν οἱ πολιτικοὶ εἶναι ἐπαγγελματίαι τῆς καταστροφῆς, οἱ  Ἅγιοι Συνοδικοὶ ἐγκληματοῦν πολλαπλῶς ἐναντίον τῆς ταυτότητος τῆς Ἑλλάδος διὰ τῆς σιωπῆς των, τῆς ἀδρανείας των καὶ τῆς ἀνοχῆς των. Ὅσοι Μητροπολῖται διαφωνοῦν μὲ τὴν Ἰσλαμοποίησιν τῆς Ἑλλάδας, ἂς διαχωρίσουν τὴν θέσιν των ἀπὸ τοὺς ἄλλους, τοὺς δῆθεν προοδευτικούς, μεταπατερικούς κ.λπ.

Ὁ πιστὸς λαὸς προβληματίζεται μὲ τὴν στάσιν τῆς Ἱεραρχίας μὲ πολλὰς ἀποφάσεις καὶ τὴν στάσιν της ἔναντι τῶν ἀποφάσεων τῶν πολιτικῶν ἐξουσιαστῶν.

Ἡ τελευταία ἀπόφασις τῶν πολιτικῶν ἐξουσιαστῶν διὰ τὴν δημιουργίαν τμήματος Ἰσλαμικῶν Σπουδῶν εἰς τὴν Θεολογικὴν Σχολὴν τοῦ Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ὑποκρύπτει παρασκηνιακὴν συμφωνίαν μεταξὺ Ἑλλάδος, Τουρκίας.

Καί μόνον δι᾽ αὐτοὺς τοὺς λόγους ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἱεραρχίας ἀλλὰ καὶ ἡ ΔΙΣ ἔπρεπε νὰ εἶχεν ἀντιδράσει.

Ἀλλὰ ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία διὰ τὸ μόνον,διὰ τὸ ὁποῖον ἐνδιαφέρεται (μὲ ἐλαχίστας ἐξαιρέσεις) εἶναι νὰ ἀποδείξη εἰς τὸ ἐσωτερικὸν τῆς Χώρας ἀλλὰ καὶ εἰς ὅλας τὰς χώρας ὅτι ὁμοιάζει ἡ πολιτική της μὲ αὐτὴν τῶν Προτεσταντῶν τῆς Γερμανίας (μόνον μεγάλην Φιλανθρωπίαν ἐδίδαξεν ὁ Λούθηρος) ἢ ὅτι εἶναι ἕνας σύγχρονος Ἐρυθρὸς Σταυρὸς μὲ ἀρίστην λειτουργίαν ( στα συσίτια… ).

Διὰ τὰ πνευματικὰ ζητήματα, τὴν σωτηρίαν τῶν ψυχῶν καὶ τὴν Ἑλληνορθόδοξον ταυτότητα τῆς Ἑλλάδος, τὴν ποιμαντικὴν διὰ τὴν ἀποφυγὴν τῶν αὐτοκτονιῶν ὡς καὶ διὰ τὴν ἀντιμετώπισιν τῶν αἱρέσεων, τῶν προερχομένων ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, οὔτε λέξις.

 

Τὸ δημοσίευμα...

Ἀκολούθως παραθέτομεν τὸ ἀποκαλυπτικὸν δημοσίευμα τῆς ἐφημερίδος «δημοκρατία», ὑπὸ ἡμερομηνίαν 15ην Μαρτίου, μὲ τὴν συνέντευξιν τοῦ Καθηγητοῦ τῆς δογματικῆς κ.Δημ. Τσελεγγίδη: Αὕτη ἔχει ὡς ἀκολούθως:

«Ἕνας περίεργος θόρυβος (μὲ ἐνδείξεις πολιτικῆς παρέμβασης, ἐνδεχομένως καὶ σιωπηρῆς συμφωνίας μὲ τὴν Τουρκία) ἔχει ξεκινήσει ἀπὸ κάποιους κύκλους τὶς τελευταῖες ἑβδομάδες στὴ Θεσσαλονίκη

σχετικὰ μὲ τὸ ἐνδεχόμενο οἱ ἰσλαμικὲς σπουδὲς νὰ εἰσαχθοῦν σὲ κάποια ἢ κάποιες θεολογικὲς σχολὲς στὴν Ἑλλάδα.

Ὅλα αὐτὰ, τὴ στιγμὴ ποὺ οἱ γείτονες Τοῦρκοι κρατᾶνε ἐπὶ δεκαετίες κλειστὴ τὴ Χάλκη καὶ τὸν τελευταῖο καιρό, μὲ δηλώσεις τοῦ ἴδιου τοῦ Ἐρντογάν, θέτουν ἀνοιχτὰ θέμα μετατροπῆς τῆς Ἁγίας Σοφίας σὲ τζαμί.

Στὶς 18 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε στὴ Θεσσαλονίκη μία ἐκδήλωση μὲ θέμα “

« Ισλαμικὲς σπουδὲς στὴ θεολογικὴ πραγματικὴ ἀνάγκη, ἢ πολιτικὸς σχεδιασμὸς παίγνιο»;

Κάποιες ἑβδομάδες νωρίτερα, καὶ πιὸ συγκεκριμένα στὶς 28 Ἰανουαρίου 2014 στὴ μηνιαία σύναξη τῶν ἐφημερίων τῆς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης δημοσιοποιήθηκε ἕνα ψήφισμα τῶν ἱερέων τῆς μητρόπολης, οἱ ὁποῖοι ἐξέφρασαν τὴν ἀντίθεσή τους στὸ θέμα.

 

Ἀπὸ τὸ ὑπ. Παιδείας

Ἡ εφημερίδα “Δημοκρατία” ἐπικοινώνησε μὲ τὸν καθηγητὴ στὴ Θεολογικὴ Σχολὴ τοῦ ΑΠΘ Δημήτρη Τσελεγγίδη, ὁ ὁποῖος συμμετεῖχε ὡς ὁμιλητής στὴν παραπάνω συζήτηση καὶ παρακολουθεῖ στενὰ τὸ ζήτημα.

Ὁ κ. Τσελεγγίδης ἀναφέρθηκε ἀρχικὰ στὸ πῶς ξεκίνησε ἡ ὑπόθεση, λέγοντας:

“Τὸ πρόβλημα ἀνακινήθηκε ἀπὸ τὴν ἴδια τὴν Πολιτεία, δηλαδὴ τὸ ὑπουργεῖο Παιδείας, τὸ ὁποῖο ἔστειλε σχετικὸ ἔγγραφο στὶς θεολογικὲς σχολές. Ὅμως σὲ αὐτὸ τὸ κάλεσμα δὲν ἀνταποκρίθηκαν τὸ Πανεπιστήμιο τῶν Ἀθηνῶν οὔτε ἡ δική μας κοσμητεία.

Ἀνταποκρίθηκε μόνο τὸ Τμῆμα Θεολογίας. Τὸ αἴτημα ἦταν νὰ δημιουργηθεῖ ἕνα Τμῆμα Μουσουλμανικῶν Σπουδῶν, τὸ ὁποῖο θὰ ἦταν τετραετοῦς φοιτήσεως καὶ θὰ ὁδηγοῦσε σὲ ξεχωριστὸ πτυχίο, κάτω ἀπὸ τὴ σκέπη τοῦ δικοῦ μας τμήματος.

Ὁ σκοπὸς αὐτοῦ τοῦ τμήματος ἦταν νὰ καταρτίσει θεολογικῶς τοὺς μουσουλμάνους διδασκάλους τοῦ μαθήματος τῶν θρησκευτικῶν στὴν Πρωτοβάθμια καὶ τὴ Δευτεροβάθμια ἐκπαίδευση γιὰ τὶς ἀνάγκες τῆς μειονότητας στὴ Θράκη.

Τὸ ἐρώτημα ποὺ προέκυψε, ὅμως, ἦταν ποιοὶ θὰ διδάξουν, ἀφοῦ τὰ μαθήματα θὰ γίνονταν σὲ μουσουλμάνους.

Τὸ ὑπουργεῖο Παιδείας ἔδωσε σὲ αὐτὸ τὸ αἴτημα ἕνα ἐθνικὸ χαρακτήρα. Αὐτὸ ἦταν τὸ περιτύλιγμα τοῦ πράγματος, τοῦ ὁποίου τὸ περιεχόμενο δὲν μπορεῖ νὰ ἀμφισβητήσει κανείς. Αὐτό, ὅμως, ἐνέχει κάποια οὐσιαστικὰ προβλήματα.

Τὸ ἕνα εἶναι, πῶς μπορούσαμε ἐμεῖς οί Ορθόδοξοι Χριστιανοί καθηγητές νὰ ὑποστηρίξουμε μουσουλμανικὲς σπουδές;

Καὶ ἐννοῶ ἐπιστημονικῶς.

Τὸ δικό μου λοιπὸν ἐπιχείρημα,καὶ ὄχι μόνο, εἶναι ὅτι ἐμεῖς εἴμαστε μία Ορθόδοξη Θεολογικὴ Σχολὴ καὶ ἡ ἐπιστημονική μας κατάρτιση γίνεται μὲ βάση τὴν Ἁγία Γραφὴ καὶ τὴ διδασκαλία τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας μας, ἄρα δὲν εἴμαστε σὲ θέση ἐμεῖς ἐπιστημονικὰ νὰ τοὺς δώσουμε τὴν ταυτότητα αὐτή.

Τὸ Κοράνιο δέχεται πὼς ὁ Χριστὸς εἶναι ἄνθρωπος καὶ ἕνας προφήτης κατώτερος τοῦ Μωάμεθ!

Ὑπάρχουν λοιπὸν ἐδῶ προβλήματα καὶ τεχνικά,ἀλλὰ καὶ συνειδήσεως. Γι’ αὐτὸ πρότεινα στὴ συγκεκριμένη περίπτωση τὸ ἑξῆς.

Τὸ Πανεπιστήμιο Ἀθηνῶν ἔχει Τμῆμα Τουρκικῶν καὶ Σύγχρονων Ἀσιατικῶν Σπουδῶν, τὸ Πανεπιστήμιο Μακεδονίας ἔχει ἀνάλογο τμῆμα, ὅπως καὶ τὸ Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.

Γιατί λοιπὸν θὰ ἔπρεπε νὰ ἔρθει στὴ Θεσσαλονίκη ἡ Σχολή, σὲ μία πόλη στὴν ὁποία δὲν ὑπάρχει μειονότητα;

Δὲν ὑπάρχει σὲ καμία Θεολογικὴ Σχολὴ στὴν Εὐρώπη τέτοιο πρόγραμμα σπουδῶν,εἰσαγωγικὴ κατεύθυνση μουσουλμανικῶν σπουδῶν, ποὺ νὰ δίνει τέτοιο πτυχίο. Οὔτε κἄν στὸ Ἰσραὴλ ὅπου ὑπάρχει σημαντικὴ μουσουλμανικὴ κοινότητα”.

 

Ἡ συνάντηση...


Στὴν ἐρώτηση τῆς “δημοκρατίας”, γιατί ὁρισμένοι ἐπιμένουν γιὰ τὴ Θεσσαλονίκη, ὁ κ. Τσελεγγίδης ἀπάντησε:

“Εἰλικρινὰ δὲν μπορῶ νὰ σᾶς πῶ, γιατί δὲν τὸ κατανοῶ. Εἶμαι στὴν ἐπιτροπὴ καταρτίσεως τῶν προγραμμάτων. Μὲ κάλεσε ὁ μητροπολίτης κ.Ἄνθιμος στὸ γραφεῖο του, ὅπου βρισκόταν ὁ γενικὸς γραμματέας τοῦ ὑπουργείου Παιδείας Γ. Καλατζῆς ἀλλὰ καὶ ὁ διευθυντὴς τοῦ ὑπουργείου Ἐξωτερικῶν!

Ὅταν ἐτέθη τὸ θέμα, τοὺς εἶπα ὅτι θὰ γίνουμε καταγέλαστοι στὸ διεθνὲς ἐπιστημονικὸ κοινὸ καὶ προέβαλα λόγους κοινωνικῆς ἀποδοχῆς ἀλλὰ καὶ ὅλες τὶς πολιτικὲς προεκτάσεις.

Ἡ ἀπάντηση τοῦ γενικοῦ γραμματέα καὶ τοῦ διευθυντῆ τοῦ ὑπουργείου Ἐξωτερικῶν σὲ αὐτοὺς τοὺς προβληματισμοὺς εἶναι ὅτι... ἀδυνατοῦν νὰ ἀπαντήσουν.

Ἀκούστηκε ἀκόμα ὅτι εἶναι σύμφωνοι μὲ τὴ Σχολὴ οἱ τέσσερις Θρακιῶτες Ἐπίσκοποι.

Ἀναρωτιέμαι (ἂν εἶναι ἀληθὲς αὐτό), γιατί τότε δὲν κάνουν στὴ Θράκη τὴν Σχολὴ ἀπὸ τὴ στιγμὴ μάλιστα κατὰ τὴν ὁποία ὁ οἰκεῖος μητροπολίτης (Θεσσαλονίκης) δήλωσε τὴν κάθετη ἀντίθεσή του”.

 

Πιθανὴ προσφυγὴ στὸ ΣτΕ...

 

Ὡς πρὸς τὴν ἐξέλιξη τοῦ θέματος ἀπὸ ἐδῶ καὶ πέρα φαίνεται ὅτι ὅλα εἶναι ἀνοιχτά, ὅπως δήλωσε ὁ κ. Τσελεγγίδης. “Στὶς 7 Μαρτίου, στὴ συνεδρίαση τοῦ Τμήματος Θεολογίας ἤμασταν μόνο 6 κατὰ καὶ 23 εἶπαν "ναί".

Ὁπότε, ἀφοῦ ψηφίστηκε αὐτό, προχωράει τὸ αἴτημα πρὸς τὴ Σύγκλητο τοῦ πανεπιστημίου καὶ μετὰ θὰ προωθηθεῖ στὸ ὑπουργεῖο Παιδείας μὲ τὴν προοπτική, ἂν προλάβει, (ἀφοῦ ὅλοι οἱ "ἐπάνω" λέγεται πὼς εἶναι θετικοὶ) τὸν Ἀπρίλιο μᾶλλον θὰ μπεῖ στὰ μηχανογραφικά!

Πιθανότατα λοιπὸν τὸν Σεπτέμβριο νὰ ἔχουμε τὴν εἴσοδο τῶν πρώτων μουσουλμάνων φοιτητῶν στὸ τμῆμα μας.

Βέβαια ὑπάρχουν καὶ σοβαρὲς ἀντίθετες ἀπόψεις. Σὲ ἐκδήλωση ποὺ πραγματοποιήσαμε

πρὶν ἀπὸ λίγες ἑβδομάδες, ὁ Ἐπίτιμος Πρόεδρος τοῦ Ἀρείου Πάγου κ. Νικόπουλος ἀνέφερε ὅτι συνταγματικὰ εἶναι παράνομος αὐτὸς ὁ νόμος.

Ἄρα τὸ θέμα δὲν ἔχει λήξει ἐφόσον ἐπίκειται προσφυγὴ ἐνδεχομένως στὸ Συμβούλιο τῆς Ἐπικρατείας”, καταλήγει ὁ κ. Τσελεγγίδης».

 

«προφητεία» το Χάντιγκτον...


λα τνωτέρω δυστυχς, δι τος λληνορθοδόξους πιβεβαιώνουν τσα γραφεν ες τ βιβλίον του, π τν τίτλον: «Ἡ σύγκρουσις τῶν πολιτισμῶν» μερικανς πρά-

κτωρ τς CIA (εδικς ναλυτής της) Σάμουελ Χάντικτον.

συγγραφες χει ποβιώσει πρν π μίαν δεκαετίαν. Εἰς τὸ προαναφερθὲν βιβλίον του δὲν «ἐπροφήτευε» μόνον τὴν σημερινὴν διχοτόμησιν τῆς Οὐκρανίας, ἰσχυριζόμενος ὅτι τὰ Ρωσόφωνα τμήματα θὰ προσδεθοῦν,ὡς Ὀρθόδοξα, μὲ τὴν Ὀρθόδοξον Ρωσίαν καὶ τὰ νότια (τὰ πτωχὰ καὶ φιλοπαπικὰ Οὐνιτικά) μὲ τὴν Πολωνίαν ἢ τὴν Κροατίαν.

«Προεφήτευε» κα
κάτι χειρότερον δι τν λλάδα:

Ὅτι ἡ Χώρα μας δὲν θὰ ἀνήκη οὔτε εἰς τὴν Ρωσίαν (Ἀνατολήν), οὔτε εἰς τὴν Δύσιν μὲ τὴν εὐρεῖαν ἔννοιαν, ἀλλὰ θὰ καταστῆ «Ἰσλαμορθόδοξος» !!!


ρος παράξενος ἀλλὰ τώρα ἀρχίζει νὰ ἀποκαλύπτεται μὲ τὴν νομιμοποίησιν τῶν παρανόμων τζαμιῶν λειτουργον φανερς), μ τν νέγερσιν Τεμένους (καχι τζαμιο) ες τς θήνας (τ τέμενος χει διαίτερον συμβολισμν δι τσλάμ), τν κατάργησιν το μαθήματος τν θρησκευτικν, τν κατευθυνομένην π το Κράτους προπαγάνδα δι τν κατάργησιν τν Θρησκευτικν συμβόλων ες τ δημόσια κτήρια, τν μφαρμογν τν ποδείξεων τς Ερώπης δι τν καταπολέμησιν τν αρέσεων κα το προσηλυτισμο, τν κατασυκοφάντησιν τς προσφορς τς κκλησίας ες τὸ ὑπόδουλον γένος, τν λλοίωσιν κα κατάργησιν τς λληνορθοδόξου ταυτότητος, τν παρουσίασιν το Χριστος νς κ τν μεγάλων φιλοσόφων τς νθρωπότητος (μασωνικ θεωρία).

συγγραφες τς συγκρούσεως τν πολιτισμν πιβεβαιώνεται π μίαν δικομματικν κυβέρνησιν, π τν ποίαν δν ναμένομεν τοιαύτην προδοσίαν κι ἀπὸ ἕνα ὑπουργὸν Παιδείας, ποος συμμετεχεν ες ντιοικουμενιστικς κδηλώσεις (δι τν μεταπατερικν Θεολογίαν), μιλεπρ τν Πατέρων τς κκλησίας καὶ ἐξελέγη μὲ ψήφους ἀνθρώπων τῆς Ἐκκλησίας, (οἱ ὁποῖοι παρεπλανήθησαν ὑπ᾽ αὐτοῦ) .

Εἰς τὴν ἐπίσημον Ἰσλαμοποίησιν τῆς Χώρας συμμετέχει καὶἡἐπίσημος Διοικοῦσα Ἐκκλησία (εἰς τὴν πλειοψηφίαν της), ἡὁποία ἐνδιαφέρεται μόνον διὰ τὰ συσσίτια καὶ τὴν διαφύλαξιν τῆς ἐναπομεινάσης ἐκκλησιαστικῆς περιουσίας.

 

Γ. ΖΕΡΒΟΣ

«Ορθόδοξος Τύπος»-φ.2015