Θέση 7η: Πρόεδρο της Δημοκρατίας 38,8%

Θέση 8η: Μη κυβερνητικοί Οργανισμοί 34,7%
Θέση 9η: Τοπική αυτοδιοίκηση 32,55
Θέση 10η: Μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις 31,1%
Θέση 11η: Εργατικά Σωματεία Εργαζομένων 29,8%
Θέση 12η: Ελληνική Κυβέρνηση ως θεσμός 27,6%

Θέση 13η: Κοινοβούλιο-Βουλή: 26,2%

Θέση 14η: Πολιτικά κόμματα: 19,2%
Θέση 15η: Μέσα Μαζικής ενημέρωσης ο τύπος: 18,6%
Θέση 16η: Μέσα μαζικής ενημέρωσης η τηλεόραση: 17,2%
Θέση 17η: Ελληνικές Τράπεζες: 14,3%

Θέση 18η: Πολυεθνικές εταιρείες 10%

Θέση 19η: ΕΕ Ευρωπαϊκή Ένωση
Θέση 20η: ΗΠΑ 5,5%
Θέση 21η: Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα 4,8%
Θέση 22η: Διεθνές Νομισματικό Ταμείο 3,3%

Στη συνέχεια σε ότι αφορά στο γενικό βαθμό εμπιστοσύνης στα ΜΜΕ ηλικιακά:

Οι ηλικίες από 18 έως 44 ετών δείχνουν  15,4% εμπιστοσύνη στον τύπο και 14,9% στην τηλεόραση, ενώ οι μεγαλύτερες ηλικίες από 45 ετών και πάνω δείχνουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα μέσα: 20,2% στον τύπο και 18,8% στην τηλεόραση.

Σε ότι αφορά στο γενικό βαθμό εμπιστοσύνης όπως αυτός έχει διαμορφωθεί διαχρονικά:

Το 2005 ήταν  στο 33,1% για την τηλεόραση και στο 32,6% για τον τύπο
Το 2007 ήταν  στο 36,9% για την τηλεόραση και στο 37,5% για τον τύπο
Το 2009 ήταν  στο 27,8% για την τηλεόραση και στο 29,8% για τον τύπο
Το 2011 ήταν στο 21,3% για την τηλεόραση και στο 23,8% για τον τύπο

Το 2013 ήταν στο 17,2% για την τηλεόραση και στο 18,6% για τον τύπο


http://www.star.gr/Pages/Media.aspx?art=218613&artTitle=empistosyni_kai_mesa_mazikis_enimerosis_ti_deichnei_metrisi_tis_mrb