Τί συμβαίνει όταν το Κράτος εμφανίζεται ως Θεός ;

 

Παγκόσμια μέθοδος προστασίας από τον κορονοϊό θεωρείται αυτή τη στιγμή η μάσκα.

Σχεδόν κανένα πολιτικό πρόσωπο δεν κάνει δημόσια εμφάνιση χωρίς μάσκα.

Είναι το σύμβολο της Κρατικής προστασίας από τον «Ιό».

Πίσω από τη μάσκα όμως κρύβονται  Παγκόσμιες Τράπεζες, διεθνείς οργανισμοί, πολυεκατομμυριούχοι, πόλεμοι εξουσίας, παγκοσμιοποιητές, όλο το σύστημα μιάς μυστικής ( προς το παρόν ) Παγκόσμιας διακυβέρνησης.

Η χρήση μάσκας έχει σήμερα πάρει σαφή πολιτικό χαρακτήρα.

Τι σημαίνει λοιπόν ότι δέχομαι να φορέσω μάσκα μέσα στην Εκκλησία;

Σημειολογικά σημαίνει ότι δέχομαι την Κρατική άποψη ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος σωτηρίας εκτός από αυτόν.

Αυτή είναι η Κρατική και γενικότερα Κοινωνική τοποθέτηση.

Και δεν είναι απλή γνώμη κάποιου ατόμου, η ειδικού αλλά επίσημη άποψη της Εξουσίας και στηρίζεται στην Κρατική καταστολή , στον αστυφύλακα, όπως και στην περίπτωση της εικόνας του Ναβουχοδονόσορα.

Για τους λόγους αυτούς η σημασία της μάσκας όπως προβάλλεται από τους Κρατικούς φορείς και τα απόλυτα υπάκουα σε αυτούς ΜΜΕ, έρχεται σε ευθεία αντιπαλότητα με την Χριστιανική πίστη.

Όσοι παρακολούθησαν τα γεγονότα, τις τοποθετήσεις των κρατούντων, τις νομικές διατάξεις, τις ΚΥΑ και τα διαγγέλματα δεν έχουν καμμία αμφιβολία ότι όλα καταλήγουν στο ίδιο μοτίβο «μόνον η Επιστήμη σώζει και κανένας Θεός» .

Αυτό αποδείχθηκε αναμφισβήτητα με το κλείσιμο των Εκκλησιών μετά από κυβερνητική απόφαση κατά το Μέγα Πάσχα, με την απαγόρευση της κωδωνοκρουσίας , με την κατάργηση των λιτανειών (που ήταν πάντα το μέγα όπλο της Εκκλησίας για την εξαφάνιση κάθε πανδημίας), με τα μέτρα προστασίας μέσα στο Ναό, με τα φίμωτρα- μάσκες στους πιστούς και, κυρίως, με τις βλάστημες δηλώσεις Πρωθυπουργού και Υπουργών για την Θεία Κοινωνία κλπ.

Μόνον όποιος «στρουθοκαμηλίζει» δεν αντιλαμβάνεται ότι αυτή τη στιγμή το Κράτος δεν δέχεται άλλο σωτήρα πλην του ίδιου και των οργάνων του ;

Αν κοντά σε όλα αυτά προσθέσει κανείς και τα «ουρλιαχτά» των δημοσιογράφων, όταν ανακαλύψουν κάποιο παπά με αντίθετη άποψη, καταλαβαίνει ο καθένας ποιος αμφισβητείται με τη χρήση της μάσκας.

Για να το αντιληφθούμε πληρέστερα ας δούμε τι διδάσκεται χρόνια τώρα στο μάθημα της Κοινωνιολογίας του Λυκείου βάσει των οδηγιών του Υπουργείου Παιδείας.

Οι Κοινωνιολόγοι διδάσκουν ότι οι «διαχειριστές του Θείου», δηλαδή οι κληρικοί, έχουν αντικατασταθεί στην Εποχή μας από τους Επιστήμονες και η Θρησκεία από την Επιστήμη. Αυτή την άποψη ακολουθεί σήμερα το Κράτος.

Ούτως εχόντων των πραγμάτων είναι πλέον σαφές ότι η μάσκα είναι το σημείο αποδοχής ότι δεν υπάρχει άλλη σωτηρία πλήν της από το Κράτος επιλεκτικά αποδεκτής Επιστήμης.

Κατόπιν αυτού αβίαστα προκύπτει ότι όποιος Επίσκοπος, η κληρικός γενικά προπαγανδίζει τη χρήση μάσκας μέσα στην Εκκλησία, εν γνώσει του σημειολογικού περιεχομένου που έχει αυτή στις σημερινές συγκυρίες, ουσιαστικά αρνείται να ενεργήσει ως κληρικός.

Αν πιστεύει ότι δεν έχει ούτε λόγο ούτε τρόπο να σταματήσει το κακό με τις Ευχές που του όρισε η Εκκλησία για την περίπτωση της «Πανδημίας», και προπαγανδίζει τη μάσκα ως σωτηρία τότε έχει αρνηθεί και το όνομα του κληρικού.

Ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης (τους λόγους του οποίου πολύ έχουν επικαλεσθεί τον τελευταίο καιρό κάποιοι) αναφερόμενος στο ξβ' Αποστολικό Κανόνα που καθαιρεί και αφορίζει τον κληρικό που αρνείται το όνομα του κληρικού φέρνει παραδείγματα και σημειώνει τα ακόλουθα «Τόσον λεπτόν πράγμα είναι η πίστις, ώστε όπου ημπορεί να αρνηθή και όποιος παραβή μίαν μοναχήν συλλαβήν, ή κάμη ένα νεύμα» (Πηδάλιον, σελ. 80 σημ.1).

Ένα νεύμα!!! Δεν είναι η μάσκα-φίμωτρο σημειολογικά σημαντικότερη από ένα νεύμα;

Υπό Πρωτοπρεσβυτέρου Λάμπρου Φωτόπουλου,
Δικηγόρου παρ'Αρειω Πάγω εν συντάξει.
Μάστερ Κανονικού Δικαίου

https://www.romfea.gr/katigories/10-apopseis/39377-i-simeiologia-tis-maskas