Σήμερα 5/18 Μαρτίου 2014 στον Ιερό Ναό της Υπεραγίας Θεοτόκου «Ρόδον το Αμάραντον» Πειραιώς, συνήλθε η Αγία και Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών της Ελλάδος υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Καλλινίκου με θέμα την ένωση και ενσωμάτωση της Ορθοδόξου Εκκλησιαστικής Κοινότητος των Ενισταμένων στην Εκκλησία των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών της Ελλάδος.

Έπειτα από την διαπίστωση της εκκλησιολογικής συμφωνίας και την άρση των ιεροκανονικών εμποδίων, οι Επίσκοποι της Ορθοδόξου Κοινότητος των Ενισταμένων αποτελούν πλέον πλήρη και κανονικά Μέλη της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας Γ.Ο.Χ. Ελλάδος.

Εν συνεχεία, η Ιερά Σύνοδος με την νέα διευρυμένη σύνθεση Αυτής αντιμετώπισε επιτυχώς τα ποικίλα οργανωτικά και διαδικαστικά θέματα, αφορώντα το πρακτικό μέρος της Ενώσεως...


Τέλος, η Ιερά Σύνοδος όρισε την Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως, 10/23 Μαρτίου, Αρχιερατικό Συλλείτουργο εις την Ιερά Μονή Αγίου Νικολάου Παιανίας προεξάρχοντος του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Καλλινίκου.

Διάλογος μεταξύ της κκλησίας Γ.Ο.Χ. λλάδος

κα τς ρθοδόξου κκλησιαστικς Κοινότητος τν νισταμένων


ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ ΙΓ’


Τ
ν Πέμπτην, 7ην / 20ην Φεβρουαρίου 2014, ες τν ερν Μονν τν γίων Κυπριανο καουστίνης Φυλς ττικς, πραγματοποιήθη ΙΓ’ Κοιν Σύσκεψις τν πιτροπν Διαλόγου τς κκλησίας Γ.Ο.Χ. λλάδος κα τς ρθοδόξου κκλησιαστικς Κοινότητος τν νισταμένων.

Παρόντα σαν παντα τρισθέντα Μέλη μφοτέρων τν πιτροπν, πλν το ες τξωτερικν πουσιάζοντος Θεοφιλ. Μεθώνης κ. μβροσίου.

Κατ τν διάρκειαν τς Συσκέψεως, συνεζητήθη κ νέου τ σχέδιον το Κοινο Κειμένου, στορικο-εκκλησιολογικο περιεχομένου, μ τίτλον:

«
Γνησία ρθόδοξος κκλησία ναντι τς Αρέσεως το Οκουμενισμο - Θέματα Δογματικ κα Κανονικά»,

γένοντο α τελικα συμπληρώσεις καναδιατυπώσεις κα τ σχέδιον λαβε τν τελικν ατο μορφήν. θεν περκκλησιολογίας συζήτησις λαβε πέρας.

      ν συνεχεί, συνεζητήθησαν διάφορα λλα ποιμαντικς κυρίως φύσεως ζητήματα, περ τν ποίων συνεφωνήθησαν τξς:

          
α. Τ
ὸ θέμα τῆς Θείας Κοινωνίας εναι ζήτημα ρυθμιζόμενον π το Πνευματικοκάστου πιστο. Ο κοινωνοντες τν χράντων Μυστηρίων πρέπει ν τελον ν μετανοί, ξομολογούμενοι τακτικς κα προετοιμαζόμενοι καταλλήλως. Ες τν προετοιμασίαν συμπεριλαμβάνεται καί Νηστεία, διάρκεια τς ποίας καθορίζεται π τν Πνευματικόν, ναλόγως τς φυσικς κα πνευματικς καταστάσεως κάστου. Ο κοινωνοντες τν χράντων Μυστηρίων πρέπει νποτελον μέλη τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας.


β.
Ἐπεβεβαιώθη ἡ κοινὴ πεποίθησις περὶ τῆς μεγάλης ἀξίας τοῦ θεοπνεύστου Βιβλίου τῆς Ἱερᾶς Ἀποκαλύψεως, μάλιστα δ ες τν σύγχρονον ποχήν, κατ τν ποίαν ξηπλώθη Συγκρητιστικποστασία

γ. Ἐπιστοποιήθη ἡ ἀποδοχὴ καὶ ἡ προσκύνησις πάντων τν εκονογραφικν τύπων τν γίων Εκόνων, αποαι εχον γίνει ποδεκταπ τν κκλησίαν μέχρι το σχίσματος το 1924.

δ. Περὶ τῶν νεοφανῶν φερομένων ὡς ἁγίων μετὰ τὸ σχίσμα τοῦ 1924 καποβιωσάντων ν κοινωνί μετ τν Οκουμενιστν-Σεργιανιστν, πεβεβαιώθη, τι τιμ τούτων ς γίων δν υοθετεται π τς Γνησίας ρθοδοξίας.

* * *

Α δύο πιτροπα διεπίστωσαν τν πιτυχλοκλήρωσιν τονατεθέντος ες Ατς ργου. Περαιτέρω, θ συνεχισθ συνεργασία τν δύο Πλευρν ες πίπεδον Γραμματειν τν πιτροπν, προκειμένου νλοκληρωθντιμετώπισις διαφόρων κκρεμοτήτων, πρς σύνταξιν εσέτι τινν Κειμένων. Ταυτοχρόνως, Διάλογος θξακολουθήσ μεταξπιτροπν διαφορετικς συνθέσεως, προκειμένου ν συζητηθον εροκανονικς κα πρακτικς φύσεως ζητήματα.

πομένη Κοιν Σύσκεψις τν πιτροπν π τν παροσαν σύνθεσιν, συνεφωνήθη πως χ τυπικν χαρακτρα, προκειμένου νπογραφον τ Κοιν Συμπεράσματα τς παρούσης. Θ λάβ χώραν ες τν αθουσαν τοερο Ναο τν γίων ποστόλων Πέτρου και Παύλου ν Δάφνθηνν, ντς τς Β’ βδομάδος τν Νηστειν.

κ τς Κοινς Γραμματείας τν πιτροπν Διαλόγου

Δάφνη-Φυλ

14/27.2.2014


ΑΛΛΑ  ΚΑΙ  ΚΑΠΟΙΑ  ΣΧΟΛΙΑ...

 

Eίναι πραγματικά ευτυχές γεγονός η ένωση και η συμφωνία των Ορθόδοξων εν αληθεία , μια μικρή παρατήρηση και παράκληση ενός ελαχίστου με πολύ αγάπη θα ήθελα να κάνω προς τους πατέρες ώστε να είναι όντως ακριβείς και να μην δίνουν πάτημα και πρόφαση στους οικουμενιστές να θεωρούν σχισματικούς όσους διαχωρίζουν τις ευθύνες τους για να κρατήσουν την ομολογία και την πίστη όπως την παρέλαβαν .

Επειδή έχω αντίληψη για τους Αγιοκυπριανίτες πατέρες και έχω διακρίνει ένα ασκητικό ταπεινό φρόνημα , καλώς έκαναν και ενώθηκαν από εκεί που έλαβαν την χάριν και την ιεροσύνη , μια παράκληση όμως προς τον αρχιεπίσκοπο Καλλίνικο ώστε πράγματι αυτή η ένωση να αποτελέσει ένα θρίαμβο της αληθείας και της Ορθοδοξίας.

Έτσι λοιπόν φρονώ, 
να μην αυτοπροσδιορίζονται ως "Εκκλησία της Ελλάδος" και ο κ. Καλλίνικος ως "Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος" , διότι αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος αυτή την στιγμή είναι ο κ. Ιερώνυμος .

Αλλά να λέγεται "πρόεδρος της ιεράς συνόδου του πατρίου εορτολογίου των Ρώσων της διασποράς εν Ελλάδι" , η οποία έχει αναφορά προς το πατριαρχείο Μόσχας ( αφού oi Ρώσοι της διασποράς ενσωματώθηκαν στο πατριαρχείο Μόσχας) διότι ( οί Έλληνες Παλαιοημερολογίτες ) από εκεί έλκουν την διαδοχή δια του πρωθιεράρχου Φιλάρετου...

Έτσι, λόγω του Οικουμενισμού έχουν διακόψει το μνημόσυνο, κατά την τάξιν του Αγίου Όρους ,όπου όταν ο πατριάρχης εκπέσει της πίστεως τότε δεν ΘΑ μνημονεύσουν άλλον αλλά διακόπτουν το μνημόσυνο μέχρι να αποκατασταθεί στον πατριαρχικό θρόνο Ορθόδοξος . 

Διότι για την ίδρυση μιας ΤΟΠΙΚΗΣ εκκλησίας πρέπει να συνέρθει οικουμενική σύνοδος πανορθόδοξος κατά τους κανόνες των οικουμενικών συνόδων. 

ΕΤΣΙ όταν επικρατήσει μια αίρεση σε μια τοπική εκκλησία δεν ιδρύουμε άλλη παράλληλη προς αυτήν, αλλά αποτειχιζόμεθα κατά τους ιερούς κανόνες διακόπτοντας μόνον το μνημόσυνο του οικείου επισκόπου ώστε να μην δημιουργήσουμε σχίσμα αλλά απλή ένσταση προς την ΟΛΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ , τότε όντως δεν υπάρχει σχίσμα αλλά σώζουμε την εκκλησία από τα σχίσματα. 

Θεωρούμε ότι η εκκλησία έχει αιρετικούς στο φρόνημα επίσκοπους στους ΘΡΟΝΟΥΣ οι οποίοι πρέπει δια συνόδου ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ να ελεγχθούν και αν δεν μετανοήσουν να καθαιρεθούν .

Εάν δεν συμβεί αυτό παραμένουν οι Ορθόδοξοι αποτειχισμένοι διαχωρίζοντας τις ευθύνες τους και διαφυλάσσοντας
την αλήθεια του Κυρίου και Θεού Ημών Ιησού Χριστού 

Με αγάπη Χριστού   Λ.Β   19/3/2014

http://neataksi.blogspot.gr/2014/03/blog-post_19.html