Τόν ἴδιο καιρό πού ὁ Δήμαρχος Θεσσαλονίκης προσπαθεῖ καί πάλι νά παγιώσει τόν αἰσχρό θεσμό τῆς ἐτησίου δημοσίας θριαμβεύσεως τῆς σοδομιτικῆς ἁμαρτίας στίς «παρελάσεις ὁμοφυλοφιλικῆς» λεγομένης «ὑπερηφανείας», εἰς πεῖσμα καί πένθος τῆς τοπικῆς Ἐκκλησίας Θεσσαλονίκης, καί μέ σκανδαλισμό τῆς νεολαίας καί τοῦ πληθυσμοῦ τῆς ἁγιοτόκου πόλεως, ἦλθε λοιπόν καί εἰς τό Ἁγιώνυμον  Ὄρος, στε νά ποπλύνει προσωρινς τίς δίκαιες πικρίσεις ναντίον του καί μετά νά περιφέρει νοητς κατά πρόσωπον τν ντιδρώντων Θεσσαλονικέων Χριστιανν τήν «ἐν φαιδραῖς ταῖς λαμπάσι» καί μέ χαμόγελα ἁγιορειτική ἀποδοχή του.

Λυπούμεθα, διότι Δήμαρχος τν Θεσσαλονικέων, δέν χει πίγνωσι το ρόλου του στήν «γιορειτική στία» καί τῶν λόγων ἐκείνων οἱ ὁποῖοι συνετέλεσαν στό νά εἶναι ὁ ἑκάστοτε Δήμαρχος, καί Πρόεδρός της θεσμικῶς.

Ποιούς πνευματικούς δεσμούς τοθωνος μέ τήν Συμβασιλίδα Θεσσαλονίκη μπορε κ. Μπουτάρης νά κπροσωπήσει, κρινόμενος καί μόνον πό τό φς (μλλον τό σκότος) τν βακχικν μοφυλοφιλικν πομπν πού μφανέστατα νθαρρύνει καί χρηματοδοτε

Πς θητεία του πιβεβαιώνει τήν κτίμησί του πρός τούς «Θησαυρούς τογίου ρους», χάρη στούς ποίους δημιουργήθηκε «γιορειτική στία» πρό 14 τν;

Ποιοί εναι ατοί ο «Θησαυροί τογίου ρους»;

Τί εδους εναι «πνευματική καί πολιτιστική παρακαταθήκη καί σύγχρονη ποστολή τογίου ρους», τήν ποίαν ναφέρει τρίτη ρχή το Καταστατικο τς «στίας»; Εναι διαμαρτύρητη κ μέρους το  γίου ρους ποπτεία τοκμαυλισμο το Γένους μας πό πλευρς το Δημάρχου;

Δυστυχῶς, τό νά ἔλθει ὁ κ. Δήμαρχος σέ αἴσθησι τοῦ «πτώματός» του, μολονότι μετρίως ἐλεγχθείς ἀπό τόν Παναγιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Ἄνθιμο, εἶναι ἀπίθανο, ἰδίως μετά τήν πρόσφατη ἐπανεκλογή του.

ν μως δέν μπορεκενος νά ρθε στό ψος τν παιτήσεων το ρόλου του, διατί νά κατάγεται ερά Κοινότης, καί στό πρόσωπο ατς καί σύμπαν τό γιώνυμον ρος, στό πίπεδο τς σιωπηλς μέν, ἀλλά θεσμικῆς καί ἐνόχου, ἀποδοχῆς τῆς σοδομιτικῆς, κιναιδικῆς («κινούσης τήν αἰδώ») διαστροφῆς καί ἁμαρτίας;

Εναι βέβαιον τι ερά Κοινότης γνώριζε τήν πρόθεσι το κ. Δημάρχου νά παραστε, λλά καί στήν ντίθετη περίπτωσι, τίποτε δέν μποδίζει ποτέ τόν λόγο τς ληθείας καί γάπης πό τό καθκον τολέγχου: «οὐ γὰρ ἔδωκεν ἡμῖν ὁ Θεὸς Πνεῦμα δειλίας, ἀλλά δυνάμεως καί ἀγάπης καὶ σωφρονισμοῦ»· ἤ μήπως ὁ Κύριος δέν μᾶς τό ἔδωκε, λόγῳἀπροθυμίας ;

Παρακαλομε εσεβάστως καί υικς τήν ερά Κοινότητα, στω καί κατόπιν τς τελετς, νά διακόψει κάθε ἐπικοινωνία μέ τόν κ. Δήμαρχο, εἰς ἔνδειξι διαμαρτυρίας, μέχρι νά καταργηθεῖ τό «αἶσχος ἰδέσθαι» τῶν διονυσιακῶν πανηγύρεων· καί νά ναμνησθομε τς παρακαταθήκης τοειμνήστου γίου Πατριάρχου ΚΠόλεως Νήφωνος Β΄ το Διονυσιάτου, ποος κατεκρίθη καί κδιώχθηκε πό τόν γεμόνα τς Βλαχίας Ράδουλο, γιά τήν πίσημη (καί μέ φορισμό) ντίδρασί του σέ θεμιτογαμία τς οκογενείας τογεμόνος, γεγονός πού τόν δήγησε καί στό Περιβόλι τς Παναγίας μας.

τερος γιορείτης «ορανώσας τό ρος» Πατήρ, καί κλέος τοθωνος, γιος Νικόδημος, σαφς ναπτύσσει στήν «Χρηστοήθειά» του τό καθκον νά λέγχουμε μέ γάπη καί ποφασιστικότητα τούς μαρτάνοντας, πως λλωστε δεχόμεθα καί οδιοι τούς λέγχους τν λλων.

Εναι κρμα νά στερήσουμε σέ συνέπεια μεταξύ βίου καί μολογίας ναντι τν παδν τς πολιτικς, τν ψευδο-δεολογημάτων καί θρησκειν· εναι φοβερόν, μέ αώνιες προεκτάσεις, τό νά γίνουμε συμμέτοχοι διά τς σιωπς στν ναίσχυντη διείσδυση τς μαρτητικς διαστροφς στό Γένος μας:  «εδόσιν ον καλν ποιεν κα μ ποιοσιν, μαρτία ατος στιν».

Μετά πλείστης τιμ
ῆς, ἐν Χριστῷ φιλαδελφίας καί ταπεινῶν προσρήσεων καί εὐχῶν,

(
κολουθον νδεικτικές πογραφές)


1.    Γέρων Γαβριήλ Μοναχός,
. Κελλίον γίου Χριστοδούλου, Καρυαί
2.    Γέρων
λαρίων Μοναχός, Ξεροκάλυβο πλησίον ρσαν.Μ. Κωνσταμονίτου
3.    Γέρων Σάββας Μοναχός,
. Μ. Μεγίστης Λαύρας
4.    Χρυσόστομος
ερομόναχος, . Κελλίον γίου Σπυρίδωνος
5.    Γέρων
ρσένιος ερομόναχος, . Κελλίον Γενεθλίου τς Θεοτόκου (Παναγούδα)
6.    
σαΐας Μοναχός,        (ατόθι)

7.    Γέρων Εφρόσυνος Μοναχός, . Κελλίον Τιμίου Προδρόμου, Καρυαί
8.    Χρύσανθος Μοναχός,          (α
τόθι)
9.    Μεθόδιος
ερομόναχος,     (ατόθι)
10.    
σαάκ Μοναχός,         (ατόθι)
11.    
σαάκ Μοναχός, . Κελλίον Γενέσεως τς Θεοτόκου, Καψάλα
12.    Χαρίτων
ερομόναχος, . Κελλίον ναλήψεως το Κυρίου

13.    Γέρων Θωμς ερομόναχος, .Κ. ποστόλου Θωμ (Θωμάδες)
14.    Φίλιππος
ερομόναχος,        (ατόθι)
15.    Θεολόγος Μοναχός,        (α
τόθι)
16.    Παχώμιος
ερομόναχος, Καψάλα
17.    Γέρων Μελέτιος Μοναχός,
. Καλύβη Γενεθλίου τς Θεοτόκου
18.    
γνάτιος ερομόναχος,        (ατόθι)

19.    Συνοδία «Βολιωτν», . Κελλίον γίων Πάντων, . Σκήτη γίας ννης
20.    Γέρων Συμεών
ερομόναχος, . Κελλίον Ποφήτου λιού, Αγυπτάδικα
21.    Δαμασκηνός Μοναχός,
. Κελλίον Τιμίου Προδρόμου, . Μ. Καρακάλλου
22.    Δοσίθεος Μοναχός, Κάθισμα
. Μ. Κουτλουμουσίου
23.    Βλάσιος Μοναχός, περιοχή Βίγλας
24.    Γέρων
νούφριος Μοναχός, . Κελλίον Γενεσίου τς Θεοτόκου

25.    Γέρων ντώνιος, . Κελλίον Κοιμήσεως τς Θεοτόκου
26.    Συμεών Μοναχός,
. Κελλίον Παναγίας το Καζάν, Καψάλα
27.    Σπυρίδων Μοναχός,
. Κελλίον γίου Νικολάου, . Μ. Κουτλουμουσίου
28.    Νικόδημος Μοναχός,
. Κελλίον γ. ωάννου το Θεολόγου, Καρυαί
29.    Θεόφιλος Μοναχός,
. Κελλίον γίου Νικολάου, .Μ. Κωνσταμονίτου
30.    Χερουβείμ Μοναχός,
. Κελλίον γ. ρχαγγέλων καγίου ωάννου Κουκουζέλη, .Μ. Μ. Λαύρας

31.    Εστάθιος Μοναχός, . Κελλίον γίου Εσταθίου, . Μ. Μεγίστης Λαύρας
32.    Νικόδημος Μοναχός,
. Κελλίον γίου Νεκταρίου
33.    Παΐσιος Μοναχός,
. Κελλίον γίου Χαραλάμπους, Καρυαί
34.    Παΐσιος Μοναχός,
. Κελλίον γίων ρχαγγέλων «Σαββαίων»
35.    
ντώνιος Μοναχός, . Κελλίον Κοιμήσεως Θεοτόκου
36.    Ζηνόβιος Μοναχός,
. Κελλίον γίων ναργύρων
37.    
ρσένιος Μοναχός, . Καλύβη σίου Γερασίμου, Σκήτη Κουτλουμουσίου

http://www.impantokratoros.gr/C3FD4108.el.aspx