Θλιβερές παρουσίες κάποιων πολιτικών της «κολουτούμπας» και μάλιστα ενός γνωστού δημοτικού συμβούλου που όταν είχε γίνει ζήτημα για την παρέλαση των ομοφυλοφίλων στο δημοτικό συμβούλιο είχε ψηφήσει λευκό, έδειξαν για άλλη μια φορά την υποκρισία που κυριαρχεί κατά κράτος.

Το μόνο ελπιδοφόρο σε όλη αυτή την σύναξη, ήταν η εμφάνιση της αγαπητής πολύτεκνης που με τον λόγο της χωρίς λεκτικούς βομβαρδισμούς, με αυθόρμητο και γνήσιο τρόπο, κατέδειξε την μεγάλη της ανησυχία για το κοινωνικό μας κατάντημα.

Την επομένη μέρα, όπως το είδαμε και στα βίντεο που κυκλοφόρησαν στο διαδίχτυο, πολύ περισσότερος «παρδαλός» κόσμος παρέλασε μέσω κεντρικών δρόμων, έκοψε την κυκλοφορία με τις ευλογίες του νεοεκλεγμένου δημάρχου της Θεσσαλονίκης και πανηγύρισε την θριαμβευτική του πορεία καταλήγοντας στην πλατεία Αριστοτέλους.

Εμείς, είχαμε γίνει γραφικοί και κολλημένοι στο παρελθόν και η αγιοτοκος Θεσσαλονίκη έγινε για αυτούς μια…gayτόκος!

Άραγε υπάρχουν ευθύνες γι αυτό το κατάντημα μας ;


Και πρώτος και καλύτερος ο Παναγιότατος. Την ίδια ώρα της συγκέντρωσης στον Άγιο Δημήτριο, ο Μητροπολίτης οργάνωνε εκδήλωση για την παρουσία του τόμου των Θρησκευτικών στη αίθουσα της Μητρόπολης.

Τι παραπάνω ήταν η εκδήλωση του Μητροπολίτη από ένα καθαρό σαμποτάζ στην συγκέντρωση του Αγίου Δημητρίου ;

Δεύτερο!

Κανένας, πλην ελάχιστων εξευρέσεων, ιερέας της μητρόπολης Θεσσαλονίκης δεν παραβρέθηκε στην συγκέντρωση.

Αντίθετα πολλοί την περιφρόνησαν!

Χαρακτηριστικό είναι ότι γνωστός ιερέας της Θεσσαλονίκης την ώρα της συγκέντρωσης πέρασε μέσα από τον κόσμο με περιφρονητικό βλέμμα και κατευθύνθηκε στο εσωτερικό του ναού αδιαφορώντας επιδεικτικά για τον ομιλητή. Την ίδια ώρα που μιλούσε ο π Αρσένιος, μέσα στην εκκλησία είχαν βάλει τέρμα τα μεγάφωνα από την καθιερωμένη αγρύπνια της Παρασκευής για να μην ακούγετε η ομιλία στο πέριξ χώρο.

Να μην μιλήσουμε για την επίσημη εκκλησία. Αυτή όχι μόνο ήταν απών αλλά και κάποιοι κατηγόρησαν τους οργανωτές της συγκέντρωσης διαμαρτυρίας κατά της παρέλασης των ομοφυλοφίλων, ότι δεν… έπρεπε να αντιδράσουν.

 

Σε λίγο θα μας πουν να… πάμε και εμείς και να τους χειροκροτήσουμε!

Σε όλους αυτούς τους υποκριτές θα ήθελα να σημειώσω κάποια λίγα αλλά σημαντικά.

Ο πάτερ Παΐσιος είχε πει πριν από χρόνια, «Αυτό όμως είναι ένα σημείο της εποχής μας όπου την ομορφιά την πνευματική την θεωρούν ασχήμια».

Ζούμε στη εποχή όπου το άρρωστο και το διεστραμμένο, το ψυχοφθόρο και το διεφθαρμένο προβάλλεται σαν το «προοδευτικό», «δημοκρατικό» και «εκσυγχρονιστικό».

Βγάλαμε τους εαυτούς μας έξω από την κοινωνία και τώρα βλέπουμε να καταρρέουν τα πάντα να δυναμώνουν ακραίες και επικίνδυνες δυνάμεις και εμείς να είμαστε απλοί θεατές.

Οχυρωθήκαμε πίσω από την Κυριακάτικη προσέλευση μας στην θεια λειτουργία ( το θεωρήσαμε αυτό αρκετό ) και αδιαφορήσαμε για τα πάντα.

Η Ελλάδα και η Ορθοδοξία μας καταρρέει και εμείς μοιάζουμε σαν το όστρακο που έχασε το περιεχόμενο του και φιγουράρει κούφιο σε δημόσιες σχέσεις με ένα διεφθαρμένο πολιτικό κατεστημένο που έχει απαξιωθεί με τα εγκλήματα του.

Ως πότε θα μένουμε έτσι απαθείς ; «Την εξουσία δεν την φοβάται όποιος κάνει το καλό αλλά όποιος κάνει το κακό», μας λέει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ένας ιεράρχης που πολέμησε την διαφθορά του κατεστημένου της εποχής του.

Γιατί άραγε βρισκόμαστε στο σημερινό μας χάλι ; Όμορφες εκκλησίες που σε λίγο καιρό θα μείνουν άδειες, φανταχτερά άμφια που σε λίγο καιρό θα ξεπουλιούνται για λίγα αργύρια. Και εμείς ;

Εμείς άραγε θα γινόμαστε όλο και πιο «γραφικοί» όλο και πιο «κολλημένοι» (κατά Μπουτάρη) ;

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος


      ΜΙΑ  ΑΛΛΗ  ΑΠΟΨΗ...  

==================


Εκτίμηση της διαμαρτυρίας στον Άγιο Δημήτριο με κριτήρια πνευματικά.


« Σεβαστοί πατέρες αγαπητοί αδερφοί.
Θα ήθελα να πω ότι θεωρώ την Χριστιανική εκδήλωση κατά των ομοφυλόφιλων πετυχημένη. Και την περσινή και την φετινή.

Σε όσα διαβάζω παρουσιάζεται ως αποτυχημένη για δυο λόγους. Ο ένας είναι ότι δε συγκέντρωσε μεγάλο πλήθος ανθρώπων. Ο άλλος ότι δεν υποστηρίχτηκε από τον κλήρο της Θεσσαλονίκης. Αυτά αγαπητοί μου είναι κοσμικά κριτήρια. Να βάλουμε σας παρακαλώ τα πνευματικά κριτήρια για να δούμε αν ήταν επιτυχημένες.

Τί έκαναν οι προφήτες της Παλαιάς Διαθήκης και οι άγιοι της Καινής;

Περίμεναν την συμφωνία του λαού, ή των πολιτικών αρχόντων, ή ακόμα και των αρχόντων του κλήρου, για να καταγγείλουν την αμαρτία και να διακηρύξουν την αλήθεια;

Όχι δεν τα περίμεναν αυτά; Έλεγαν την αλήθεια χωρίς να εξαρτώνται από τους παραπάνω.
Τώρα εμείς στις μέρες μας δεν πρέπει να ακολουθήσουμε το παράδειγμά τους; Υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι ο Θεός έκρινε και καταδίκασε το φοβερό αυτό πάθος της ομοφυλοφιλίας;

Υπάρχει κανείς που πιστεύει ότι αναπαύεται ο Θεός όταν παρελαύνουν δημόσια αυτά τα αίσχη; Η πομπή του σατανά; Αν ονόμασε πομπή του σατανά ο Άγιος Χρυσόστομος την καρναβαλική παρέλαση, πόσο μάλλον ετούτο το ομοφυλοφιλικό καρναβάλι.

Μη φοβού το μικρό ποίμνιο. Διαβάστε τι λέει ο Άγιος Λουκάς ο επίσκοπος Κριμαίας.
«Γνωρίζω πως πολλούς από εσάς αναστάτωσε η ξαφνική άνοδος της αντιθρησκευτικής προπαγάνδας και ότι αυτό σας θλίβει. Μην ανησυχείτε όμως… Πέστε μου σας παρακαλώ. Θυμάστε τα λόγια του Χριστού από το ευαγγέλιο του Αποστόλου Λουκά: «Μη φοβού το μικρόν ποίμνιον, ότι ευδόκησεν ο Πατήρ ημών δούναι υμίν την Βασιλείαν».

Μας έχει μιλήσει επανειλημμένως για το μικρό Του ποίμνιο ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός. Το μικρό Του ποίμνιο κρατάει από τους Αποστόλους. Και μετά πλήθαινε όλο και περισσότερο… Το μικρό ποίμνιο υπάρχει παντού, παρά τη μεγάλη έξαρση της αντιθρησκευτικής προπαγάνδας. Υπάρχει μέχρι τις ημέρες μας.

Όλοι εσείς που με ακούτε, αποτελείτε το μικρό αυτό ποίμνιο. Μάθετε, λοιπόν, και να ελπίζετε ότι το μικρό αυτό ποίμνιο του Χριστού είναι ακατανίκητο. Κανείς δεν μπορεί να του κάνει τίποτα. Αυτό δεν φοβάται, γιατί γνωρίζει και κρατάει μέσα του τα μεγάλα λόγια του Χριστού:…«οικοδομήσω μου την Εκκλησίαν και πύλαι Άδου ου κατισχύσουσιν αυτής».

Λοιπόν, αφού οι πύλες του Άδη δεν μπορούν να νικήσουν την Εκκλησία Του, εμείς, το μικρόν ποίμνιον, γιατί να ανησυχούμε, γιατί να θλιβόμαστε, γιατί να αναστατωνόμαστε; Δεν υπάρχει κανένας λόγος. Το μικρό ποίμνιο του Χριστού είναι άτρωτο από κάθε προπαγάνδα».

(Απόσπασμα από κήρυγμα του Αρχιεπισκόπου Λουκά, στην εορτή της Αγίας Σκέπης το 1954. Στην τότε Σοβιετική Ένωση, τον Στάλιν είχε διαδεχθεί ο Νικήτα Χρουτσώφ, ο οποίος οργάνωσε μια μεγάλη αντιθρησκευτική προπαγάνδα πριν ξεκινήσει το νέο κύμα διωγμών κατά των χριστιανών).

Φίλοι μου «Εσλθατε δι τς στενς πλης· τι πλατεα πλη κα ερχωρος δς πγουσα ες τν πλειαν, κα πολλο εσιν ο εσερχμενοι δι’ ατς· τ στεν πλη κα τεθλιμμνη δς πγουσα ες τν ζων, καλγοι εσν ο ερσκοντες ατν!» (Ματθ. Ζ΄13,14).

Το να μη συσχηματίζεται κανείς με τον ανόητο τρόπο ζωής του κόσμου είναι πολύ μεγάλη επιτυχία. Το να κρατάει την αλήθεια και να την διακηρύσσει δημόσια, καταγγέλλοντας τα αίσχη είναι μίμηση των αγίων.

Εκείνοι δε ντρέπονται να ασχημονούν δημόσια, εμείς θα ντραπούμε να ομολογήσουμε; Τι έχει μεγαλύτερη αξία; Έχει το πλήθος των ανθρώπων μαζί με τους υψηλούς άρχοντες και τις πρεσβείες των διάφορων κρατών και μαζί με τον αδιάφορο, ίσως και φαρισαϊκό, κλήρο, ή τα λόγια του Χριστού

«Πς ον στις μολογσει ν μομπροσθεν τν νθρπων, μολογσω κγν ατμπροσθεν το πατρς μου τον ορανος· στις δ’ ν ρνσητα με μπροσθεν τν νθρπων, ρνσομαι ατν κγμπροσθεν το πατρς μου τον ορανος. Μ νομσητε τι λθον βαλεν ερνην π τν γν· οκ λθον βαλεν ερνην λλ μχαιραν. λθον γρ διχσαι νθρωπον κατ το πατρς ατο κα θυγατρα κατ τς μητρς ατς κα νμφην κατ τς πενθερς ατς· 36 καχθρο τονθρπου ο οκιακο ατο. φιλν πατρα μητρα πρ μ οκ στι μου ξιος· κα φιλν υἱὸν θυγατρα πρ μ οκ στι μου ξιος· κας ο λαμβνει τν σταυρν ατο κακολουθεπσω μου, οκ στι μου ξιος. ερν τν ψυχν ατοπολσει ατν, καπολσας τν ψυχν ατονεκεν μο ερσει ατν. δεχμενος μς μ δχεται, καμ δεχμενος δχεται τν ποστελαντ με. δεχμενος προφτην ες νομα προφτου μισθν προφτου λψεται, κα δεχμενος δκαιον ες νομα δικαου μισθν δικαου λψεται.» (ΜΑΤΘ. Ι΄32-41).

Δεν περιμένουμε να μας δεχτούν οι αντίχριστοι άρχοντες της νέας εποχής και να μας τιμήσουν. Δεν περιμένουμε να μας χρηματοδοτήσουν. Περιμένουμε να μας γελοιοποιήσουν. Αν γελοιοποίησαν και περιγέλασαν τον Χριστό, εμάς θα μας αφήσουν;

Περιμένουμε να μαζέψουν το πλήθος του ευμετάβλητου και απαίδευτου λαού εναντίον μας. Αυτοί έτσι θα κάνουν πάντα. Αυτό είναι σίγουρο. Εμείς καλούμαστε να μείνουμε σταθεροί, όπως εκείνοι στο κακό, εμείς στο καλό.

Στα Σόδομα αν έβρισκε πέντε ανθρώπους να μη συμμετέχουν στα αίσχη ο Θεός δε θα έκανε την καταστροφή. Εμείς λοιπόν που ήμασταν πεντακόσιοι πρέπει να πανηγυρίσουμε.

Εύχομαι λοιπόν να κρατηθεί αυτή η δημόσια διαμαρτυρία – καταγγελία και στο μέλλον και να δώσει ο Θεός να κάνουμε, αντί για διαμαρτυρία, γιορτή μια μέρα για τη νίκη του Αρχηγού μας. Μια νίκη που ήδη έγινε αλλά δε φαίνεται γιατί δεν επικρατεί στον κόσμο. Γιατί νομίζει ο διάβολος ότι αν παρασύρει μακριά από αυτήν εμάς τους ταλαίπωρους θα την ακυρώσει. Ναι είναι δυνατόν να καταφέρει να την ακυρώσει για όποιον δεχτεί να παραδώσει την ψυχή του.

Σε όποιον δε θέλει, δεν ενεργεί ο Θεός την σωτηρία. Σέβεται το θέλημα του πλάσματος. Για όποιον όμως Θέλει, όχι επιπόλαια και ψεύτικα, αλλά σοβαρά και αληθινά με συνέπεια στις πράξεις, σε αυτόν είναι βέβαιο ότι θα ενεργήσει ο Θεός.

Εύχομαι λοιπόν να παραμείνουμε πάντοτε αντίθετοι και αντιδραστικοί στα πονηρά και αισχρά θελήματα της νέας εποχής.

Με ελπίδα.
Εκ μέρους των συνδιοργανωτών και του συλλόγου «ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΑ».

Χρήστος Τσικούρας.

ΠΗΓΗ:   
ΚΛΙΚ


   ΕΙΧΕ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ Η ΑΘΗΝΑ...

          

kolokotroni agalma2

Χυδαιολογίες στήν βάση τού αγάλματος τού Κολοκοτρώνη...






Στ
ν θήνα, εδαμε κα διαβάσαμε τι, καθς παρήλαυναν τά "υπερήφανα"… Γόμαρα ( κατά φρασεολογία Μακρυγιάννη ), σταμάτησαν βεβήλωσαν κα μαγάρισαν τγαλμα τορχιστράτηγου τοερογνος, Θεόδωρου Κολοκοτρώνη.

Κα δν βεβηλώθηκε βέβαια μ΄αυτό οτε τιμάστηκε Κολοκοτρώνης, μιά καί στ εκονοστάσι το Γένους κατέχει περίοπτη θέση, αλλά οποτυπωμένες βρωμοδυσωδίες τους ρίχτηκαν στ μοτρα μν τν πιγόνων του.

χει μήπως μείνει κα τίποτε τμόλευτο κα καθαρ σ τοτο τν τόπο;

Μία στορία κληρονομήσαμε, καταφυγή, κλέος, χύρωμα κα παρηγορία κα οτε ατν δν σέβονται… Τν Κολοκοτρώνη ρέ!!

.                

«Ες τν Τριπολιτσάν», γράφει Τερτσέτης, πομνημονευματογράφος το Γέρου το Μορι, «εχον γράψει σάτιρα ναντίον το Κολοκοτρώνη κα τν τοιχοκόλλησαν ες τν κκλησίαν. ταν Κυριακ κασυνάχθη κόσμος καδιάβαζε.

Γέρο Κολοκοτρώνης πήγαινε ες τν κκλησίαν ν λειτουργηθε, καὶ ὅταν εδε τν κόσμο συμμαζωμένο, στειλε τν γραμματικό του, νὰ ἰδε τί τρέχει. γραμματικς πέστρεψε καὶ ἐμούδιαζε ν το επε. μαθε, τέλος πάντων, τί εναι.

Τότε πγε τν ξεκόλλησε κα τν πρε στ χέρι καταν πόλυσεν κκλησία, τν δωσε το παπ κα τν ποχρέωσε ν τν διαβάσει μεγαλοφώνως ες τν λαό. πειτα επε:

“κρίνετε, ν μ βρίζουν δίκαια”. Κα τινές, λέγουν, ότι πρόσθεσε: “ κάλπικος παρς μένει στ νοικοκύρη του». («Κολοκοτρώνη πομνημονεύματα», τόμ. Γ´, κδ. «Γ. Βαλέτα», σελ. 224).
.                

Μεγαλειώδης στιγμή. Πρε ὁ ἥρωας, τὸ ἐμπαθς κα δυσφημιστικ «τοιχοκόλλημα» καί, φο λειτουργήθηκε, τὸ ἔθεσε στν κρίση το λαο, στν κκλησία το δήμου. ξερε τι « κάλπικος παράς», τ ψέμα, συκοφαντία, προσβάλλει ατν πο τν κτοξεύει κα «καθαρς ορανς στραπς δ φοβται».

Στ διήγηση το Τερτσέτη Κολοκοτρώνης δν τιμωρε τν λασπολόγο. οργησία κα μεγαλοψυχία, χαρακτηριστικ μεγάλου γέτη κα «μεταξένιου» νθρώπου.

Κάτι παρόμοιο διασώζει καὶ ὁ Διογένης Λαέρτιος στργο του «Φιλοσόφων βίων κα δογμάτων συναγωγή», γι τν Σωκράτη, πο πολλς φορς πεσε θύμα πικρίσεων κα ερωνειν.

Τό χουν ο μεγάλοι ν πετροβολονται π τπολειφάδια… 

 

«Πολλς φορές, ταν σ συζητήσεις μιλοσε κάπως βίαια, τοδιναν γροθις κα το τραβοσαν τ μαλλι κα πι πολ τν περιγελοσαν μ περιφρόνηση. λα ατ τντεχε δείχνοντας νεξικακία.

τσι, ταν κάποιος παραξενεύτηκε μ τν ντίδρασή του, επε: ν μ κλωτσοσε γάϊδαρος, θ τν πήγαινα στ δικαστήριο;». (κδ. «Ζτρος», τόμ. 1, σελ. 254).
.                

Δν φτανε μως τά… ξεσαμάρωτα γαϊδούρια κα τ λοιπ τετραποδίζοντα δίποδα.

Τ Σόδομα κα τ Γόμορα παρελαύνουν ποχαλινωμένα, γιατί τέτοια κοπροθεάματα μς ξίζουν. Καμίνης στν πρωτεύουσα Βαβυλώνα καὶὁ Μπουτάρης στν συμπρωτεύουσα, μφότεροι «σημαιοφόροι» στ …Γόμαρα, μόλις ξελέγησαν δήμαρχοι. Κα στος τόπους πο κρεμοσαν ο καπεταναοι τ’ ρματα κρεμον ο κίναιδοι τ νταούλια τους, γι ν παραλλάξουμε τν λαϊκ θυμοσοφία.
.               

  καιγαν σημαες λληνικές, παλαιότερα, κάποιοι ψευτοπροοδευτικο κοπρίτες κα κ. Μιλτιάδης τος δικαιολογοσε δημοκρατικς. νταμείβεται πολλάκις πουργεύων

Τηλεσυνελήφθη προσφάτως, κ. Μιλτιάδης, ν «πασπατεύει», κατ τ κοινς λεγόμενο, εειδδαλίσκη τς τηλεόρασης κα καμμία ντίδραση. κ. Μιλτιάδης, νέγγιχτος πνασχηματισμούς, πογράφει συμφωνίες ξεπουλώντας τ τζιβαϊρικά μας.
.                

«νθρωποι νεπρόκοποι, κατατάρτιστοι, νίκανοι ν’ ποκτήσουν συνείδηση προσωπικς εθύνης, μηχανευόμενοι πειράριθμα τεχνάσματα γι ν σ ξεγελάσουν, κατακτητς μ δόλια μέσα ξιωμάτων… νάγωγοι τόσο πο ν προκαλον ηδία, καμαρώνουν γιατί πρξε πρόγονός τους Πλάτωνας, σ νχουν συγγράψει οδιοι τος Πλατωνικος διαλόγους.

Βαφτίζουμε τ παιδιά μας μ τερότατα κενα νόματα κασυχάζουμε. Κι τσι νας νεώτερος ριστοτέλης μόλις πο κατορθώνει ν βάλει τν πογραφ κάτω πὸἕνα συμβόλαιο πατηλς γοραπωλησίας, νας Περικλς καταδικάζεται γι λαθρεμπόριο, νας Σωκράτης διαπρέπει στν πόκοσμο τν προαγωγν κα μαστροπν…

Έ, λοιπόν, ό,τι συμβαίνει μ τνόματα συμβαίνει μὲὁλόκληρη τν προγονικ δόξα». (Ι. Μ. Παναγιωτοπούλου, «ρήμην τν λλήνων», «οκδόσεις τν φίλων», σελ. 59).
.                

Κανας Μιλτιάδης, πο φέρει τὸ ὄνομα το τροπαιούχου Μαραθωνομάχου, χειροκροτε τν τίμαση τοθνικο μας συμβόλου. Κα κάποιοι λλοι πο φέρουν τὰ ἀκόμη ερότερα νόματα Γεώργιος καωάννης «ραίνουν μ ροδοπέταλα» τν μοφυλοφιλία κα τν σέλγεια.

Κα κάποια Μαρία, πάσχουσα «ξ  ρεκλαμομανίας» (Παπαδιαμάντης) κα«Ρέπουσα» ες τν θεσιθηρία, γράφει σχολικ βιβλία-πανέρια, στποα συνωστίζονται χις κα σκορπιοί.
.                

Παρένθεση. Γι τέτοια βιβλία Κολοκοτρώνης μς δίδαξε τν τρόπο… ντιμετώπισής τους. Διαβάζω στ βιβλίο «ο Λόγιοι καγώνας», το Α. γγέλου (σελ. 15):

«πγε Κολοκοτρώνης πρς χαιρετισμν τοξιοτίμου διδασκάλου Νικολάου Καλύβα, κάθισε κακροάζετο τν παράδοσιν.

-Τί εναι τοτα, λέγει μεμις, πο διδάσκεις τ παιδι τώρα; Τοτο ν τ φωτίσης…
Κα
χύθη μ γελούμενο πρόσωπο ν σχίση να Βόλφιον, in folio μεγάλο βιβλίο, ν δείξει πς φτιάνουν τ φυσέκια.
.                

διδάσκαλος, δι ν σώση τν Γερμανν φιλόσοφον (τν Βόλφ), πεσε μ τ στήθη του ες τ in folio (στ βιβλίο). Τ παιδιὰ ἐγελοσαν καὶ ἐκενα, ς εδαν πιασμένους καθηγητν κα γέρο Κολοκοτρώνην, νας ν φυλάξη τ βιβλίο του, λλος ν τ κάμη φυσέκια».

Τ φυσέκια το Κολοκοτρώνη μς πελευθέρωσαν καὶ ὄχι τ βιβλία το Βόλφιου. Κα σήμερα περνον π μπροστά του τὰ... «Γόμαρα» ( κατά φρασεολογία Μακρυγιάννη ) καφήνουν τς κουτσουλιές τους…
.                

Παρένθεση κα πάλι. κούω κάποιους νπιδίδονται σγαπολογίες, προοδευτικολογίες καερολογίες περ σεβασμο κανοχς, ν καρυκεύουν τν λόγο τους, «ο θρησκευτικότεροι», κα μ εσεβόσχημες παραπομπς το τύπου μισομε τν πράξη (τν αρεση), λλγαπμεν σφόδρα τν πράξαντα (αρετικό),κα ν πλησίον, ὁ ἀδελφς κα περ εκόνος το Θεομαυρωμένη κασπιλωμένην, θυμίζοντας τς ριστεροφρονες θρηνωδίες κα διαρρήξεις ματίων γι τος λαθρομετανάστες.

(γιος Χρυσόστομος – «ες Ρωμ. μιλ. Ε, 3»- γράφει γι τος θηλυπρεπες.

«Κα γρ νδρν κα γυναικν ξιος λαύνεσθαι κα καταλεύεσθαι» «πεπορνευμένος» νδρας. Γι λιθοβολισμ μιλᾶει εδώ γιος καχι μόνο γι διαμαρτυρία).

ν ζοσα στν λλανδία τ Λουξεμβοργο θπερθεμάτιζα. λλο ν περ κα τριγυρίζουν τ κράτος σου χαρούμενες Βελγίδες κα ερηνόφιλοι λβετο καλλο νχεις τν Τορκο τν Σκοπιαν νλυχτονε. δ μιλομε γι τν πιβίωση τς πατρίδας μας!

ν «μπουκάρουν» πουθεν ο Τορκοι, τότε ο… «...Βαλλιανατοειδες» θ κραδαίνουν τ «γιτα πέντε»( Ι5 )τρελλόχαρτό τους π τ στρατ κα θ τρέξουν ν κρυφτον στ… παντελόνια τς λευθέρας συμβίωσής τους.

σάπια Ερώπη μς τ στέλνει λα ατά, γι ν μς φοπλίσει, ν ξεπουλήσουμε τγια χώματά μας, τν λευθερία μας, μντάλλαγμα τν σφάλεια το σκλάβου καλυσοδεμένου.

.                 σοι λπίζουν στν Ερώπη κα στς προκοπές της, παντδιος Κολοκοτρώνης, πως τ διέσωσε Τερτσέτης:

«Γέλωτα σβεστον τοπροξενοσεν νθύμησις τς πιστολς φίλου τινός, στις τογραφε π τν Ερώπη: νλευθερωθομε ν χαθτε».

 

Ο δάσκαλος Δημ. Νατσιός - Κιλκίς