EKTR


Τέσσερα επίκαιρα θέματα ζητούν απάντηση…




 

1) «Ουαί υμίν γιατροί και Νομοθέτες υποκριτές…»

Ἀρχιμ. Δανιήλ Ἀεράκη,

ἱεροκήρυκος

Σκότωσε τὸ νεογέννητο βρέφος της μιὰ 22χρονη φοιτήτρια. Τὸ γέννησε μόνη της καὶ τὸ πέταξε στὸν ἀκάλυπτο χῶρο τῆς πολυκατοικίας πού διέμενε. Τῆς ἐπετέθησαν ἐπὶ πολλὲς ἡμέρες (τελευταῖο δεκαήμερο τοῦ Ἀπριλίου) ὅλα τά τηλεοπτικὰ κανάλια, ὅλοι οἱ δημοσιογράφοι καὶ ὅλοι οἱ κοινωνικοὶ φορεῖς. Ἀπεκάλεσαν φρικιαστικὴ καὶ ἐγκληματικὴ τὴν πρᾶξι της. Ἐναντίον της ἀσκήθηκε δίωξις μὲ τὴν κατηγορία τῆς ἀνθρωποκτονίας ἐκ προθέσεως.

  • • Διαφωνεῖ κανείς, ὅτι ἦταν φρικιαστικό τό ἔγκλημά της;
  • • Νὰ ρωτήσουμε ὅμως κάτι: Ἂν τὸ ἔγκλημα αὐτὸ τὸ διέπραττε μερικοὺς μῆνες νωρίτερα, θὰ τὴν κατηγοροῦσε κανείς; Θὰ τὸ σκότωνε τὸ παιδί της μὲ συνεργὸ ἐγκληματία γιατρό, πού σκοτώνει ζωντανά τά βρέφη, μόνο ποῦ δέν τά ρίχνει στὸν ἀκάλυπτο πολυκατοικίας, ἀλλὰ πολτοποιημένα στὸν ὑπόνομό τῆς κλινικῆς του!
  • Ἄν σκότωνε ζωντανό το παιδί της ἡ 22χρονη μὲ τὴ διαδικασία τῆς ἐκτρώσεως, θὰ ἔφευγε ἀπὸ τὴν κλινικὴ σὰν καλή... κυρία καὶ θὰ πήγαινε στὸ σπίτι της, χωρὶς κανεὶς νὰ τὴν καταδιώκη!

  • +++++++++++++++++++++

 

  • Βέβαια, ἂν λειτουργοῦσε ἡ συνείδησίς της, θὰ τῆς φώναζε: «Εἶσαι φόνισσα»! Καί τό σφαγιασθὲν βρέφος θὰ τὴν κυνηγοῦσε σ᾽ ὅλη της τὴ ζωὴ καὶ θὰ τῆς βοοῦσε: «Γιατί μὲ σκότωσες;».
  • • Ὑποκριτικὴ κοινωνία! Καταδικάζεις μιὰ κοπέλλα, πού ὁ ἄτιμος πού τὴν κατέστησε ἔγκυο τὴν ἔγκατελειψε. Καὶ χειροκροτεῖς τοὺς φονιάδες γονεῖς καὶ γιατρούς, πού σκοτώνουν 300.000 παιδιὰ κάθε χρόνο στὴν Ἑλλάδα!

Ἔνοχη φόνου ἀσφαλῶς ἡ 22χρονη φοιτήτρια. Μὰ μυριάδες φορὲς πιὸ ἔνοχοι οἱ αὐτουργοὶ τῶν ἀμβλώσεων (ἐκτρώσεων). Ἑκατομμύρια φορὲς πιὸ ἔνοχο εἶναι τὸ Ἑλληνικὸ κράτος, πού μὲ νόμο του ἐπευλογεῖ τὸ φόνο ἀθώων παιδιῶν καὶ χρηματοδοτεῖ τοὺς φυσικοὺς αὐτουργοὺς τῆς βρεφικῆς μαζικῆς δολοφονίας.

2) «Μήπως Λειτουργοῦμε γιά νά φωτογραφηθοῦμε ; »

Ἀρχιμ. Δανιήλ Ἀεράκη,

ἱεροκήρυκος

Ὑπάpχoυv λειτουργοί τοῦ ἱεροῦ θυσιαστηρίου, ἐπίσκοποι, πρεσβύτεροι, διάκονοι, πού εἶναι δυνατὸν νὰ θέτουν σκοπὸ μιᾶς ἱερῆς ἀκολουθίας τὸ σύνθημα τοῦ παραπάνω τίτλου; Δὲν θέλουμε νὰ τὸ δεχθούμε. Πῶς γίνεται ὅμως, ὁ «πνευματικὸς» καρπὸς μιᾶς πανηγυρικῆς ἀρχιερατικῆς συλλειτουργίας, νὰ εἶναι ἡ παραγωγὴ καὶ ἡ προβολὴ (μέσῳ ἱστοσελίδων) ἑκατοντάδων φωτογραφιῶν;

  • • Σέ προηγούμενο δημοσίευμα σὲ μικρὸ σχόλιο ἀναφέραμε τὸν ἀριθμὸ 134 γιὰ τὶς δημοσιευμένες φωτογραφίες μιᾶς τέτοιας συλλειτουργίας. Τώρα ἔχουμε αὔξησι. Σὲ παρόμοιο ἀρχιερατικὸ συλλείτουργο μετρήσαμε 168 φωτογραφίες! Κάθε κίνησις καὶ τρεῖς φωτογραφίες. Κάθε εὐλογία πέντε φωτογραφίες. Κάθε ἐκφώνησις δύο φωτογραφίες. Κάθε ἐμ-φάνισις δέκα φωτογραφίες. Κάθε ἄμφιο πού περιβάλλεται ὁ ἀρχιερέας (καὶ δὲν εἶναι ἕνα!) τέσσερις φωτογραφίες!
  • • Ρωτήσαμε σοβαρὸ κληρικό, πού συνέβη νὰ μετέχη σὲ μιὰ τέτοια λειτουργία, καὶ μᾶς εἶπε: «Δὲν φταῖμε ἐμεῖς. Ὅσοι διαθέτουν σύγχρονο κινητὸ παίρνουν καὶ φωτογραφίες»!

Ναί, εἶναι γεγονός, ὅτι κατέστη εὔκολη πλέον ἡ φωτογράφησις μὲ τὰ κινητὰ καὶ ὅτι ὁ ὁποιοσδήποτε γίνεται... φωτογράφος. Μὲ μιὰ διαφορά.

  • • Οἱ φωτογράφοι, πού ἀνεβάζουν σὲ συγκεκριμένες ἱστοσελίδες ἐκκλησιαστικῶν εἰδήσεων, δὲν εἶναι αὐτοὶ πού φωτογραφίζουν μὲ κινητὰ τηλέφωνα. Αὐτοὶ δὲν ἔχουν πρόσβασι στοὺς ὑπευθύνους τῶν ἱστοσελίδων. Οὔτε ξενίζουν μιὰ ἢ δυὸ ἀναμνηστικὲς φωτογραφίες γιὰ σημαντικὸ γεγονὸς (π.χ. χειροτονία, γάμος, βάπτισις).
  • • Τὸ ἀέναο βέβαια τράβηγμα φωτογραφιῶν ἀπό κινητὰ εἶναι καὶ αὐτὸ παντελῶς ἀπαράδεκτο. Ἀπό τὸν προεστῶτα τῆς θείας Λειτουργίας καὶ κάθε ἱεροπραξίας ἐξαρτᾶται τό νὰ τηρῆται ἡ ἱερότητα τῶν ἀκολουθιῶν ἢ ἡ μετατροπή τους σὲ διαρκῆ ἐπιδείξιομανια καὶ μεγαλομανία. Καταντήσαμε νὰ βλέπουμε σὲ πανηγύρια, σὲ πολυαρχιερατικὰ συλλείτουργα καὶ σὲ μυστήρια (γάμους, βαφτίσια κ.λπ.) χέρια ὄχι ὑψωμένα, «ὁσίως» (Α´ Τιμ. β' 8), ἢ σταυρωμένα πρὸς προσευχή, ἀλλὰ χέρια ὑπερυψωμένα μὲ σύγχρονα κινητὰ ἢ μὲ φωτογραφικὲς μηχανές!
  • • Πιστεύουμε, ὅτι μιὰ ὑπόδειξις τοῦ προεστῶτος τῆς ἐκκλησιαστικῆς συνάξεως εἶναι ἱκανὴ νὰ σταματήση τὴ διὰ-κωμώδησι τῆς θείας λατρείας καὶ νὰ παραμείνη «ὁ οἶκος τοῦ Πατρὸς» μας «οἶκος προσευχῆς» (ἰδέ καὶ Ἰωάν. β' 16).
  • • Ἀλλὰ τὸ πρόβλημα δὲν τὸ δημιουργοῦν τόσο οἱ ἐρασιτέχ νες τῶν κινητῶν. Τὸ δημιουργοῦν κυρίως οἱ «ἐντεταλμένοι» πρὸς φωτογράφησι. Ἔχουν λάβει ἐντολὴ νὰ μὴν ἀφήσουν καμμιὰ κίνησι (καὶ τῆς πιὸ ἱερῆς στιγμῆς), πού νὰ μὴν ἀπαθανατισθῆ. Αὐτοὶ σπεύδουν μόλις τελειώση τὸ πολυαρχιερατικό συλλείτουργο (κάποτε καὶ πρὶν τελειώση) νὰ στείλουν τὶς φωτογραφίες στὶς δυὸ-τρεῖς γνωστότερες «ἐκκλησιαστικὲς» ἱστοσελιδες, ἢ στὴν ἱστοσελίδα τῆς Μητροπόλεως. Ἔτσι ἡ ὅλη μυσταγωγία, ἀντὶ νὰ εἶναι δοξολογία, γίνεται βιτρίνα καὶ φαρισαϊκή ἐπίδειξις!
  • • Ὑπάρχουν, δόξα τῷ Θεῷ, καὶ οἱ εὐλογημένες ἑξαιρέσεις. Ὑπάρχουν ἐπίσκοποι, πού τὸ «ἐν κρυπτῷ» τῆς ἀτομικῆς προσευχῆς (Ματθ. στ' 6) τὸ ἐφαρμόζουν καὶ στὸ Ναό, ἱστάμενοι «ἐν εὐσεβείᾳ καὶ σεμνότητι».

3) Νέο δῶρο στούς ὁμοφυλοφίλους!

Ἀρχιμ. Δανιήλ Ἀεράκη,

ἱεροκήρυκος

Ὅλα γιὰ τὸ παιδί! Αὐτὸ ἦταν κάποτε τὸ σύνθημα μιᾶς κοινωνίας, πού μὲ ἁγνὴ ἀγάπη ἄγγιζε τὸ πρόσωπο τοῦ μικροῦ παιδιοῦ καὶ μὲ τρυφερὸ σεβασμὸ τὸ ἔπλαθε φυσιολογικά. Αὐτὸ ἦταν φυσικὰ καὶ τὸ σύνθημα τῆς Ἐκκλησίας, πού ἡ ἀγκαλιά της εἶναι ἡ προέκτασις τῆς ἀγκαλιᾶς τοῦ Χριστοῦ, πού ἀγκάλιασε τὸ παιδὶ (Ματθ. θ' 36).

Σήμερα στὸν τόπο μας τὸ παιδί:

  • • Εἶναι ἀνεπιθύμητο, γι' αὐτὸ καὶ κατὰ φρικιαστικὸ τρόπο τὸ δολοφονοῦμε καὶ τὸ πολτοποιοῦμε μὲ τὴν ἄμβλωσι. Καὶ ὁ φόνος ἐκτελεῖται μέσα στὴν πιὸ ἁγία κούνια τοῦ παιδιοῦ, πού εἶναι ἡ μήτρα τῆς κυοφορίας.
  • • Εἶναι ἀνεπιθύμητο, γι᾽ αὐτό τοῦ κλείνουν βαρειά τὴν πόρτα μὲ τὶς πονηρὲς κλειδαριές της ἀποφυγῆς τῆς τεκνογονίας.
  • • Εἶναι κάποτε ἐγκαταλελειμμένο ἀπὸ τὸ φυσικό του περιβάλλον καὶ ριγμένο σὲ κάποιο ἵδρυμα.
  • • Εἶναι πεταμένο στὸν καιάδα μιᾶς ἀνήθικης κοινωνίας, πού θέλει νὰ τὸ πονηρέψη ἀπό τά δέκα του χρόνια καὶ σιγὰ-σιγὰ νὰ τὸ ἐκπορνεύση.
  • • Εἶναι ἕρμαιο δασκάλων καὶ καθηγητῶν (φυσικὰ ὄχι ὅλων), πού τοῦ σερβίρουν ἀθεϊστικές καὶ ἀνώμαλες θεωρίες...
  • • Εἶναι μπλεγμένο στὰ δίχτυα «φίλων» καὶ «φιλενάδων», πού τὸ σπρώχνουν στὴν ἀνηθικότητα, κάποτε καὶ στὴν ἐγκληματικότητα.

Πάνω στὸ πρόβλημα «παιδὶ» ἦρθε ἡ ὑποκρισία 161 βουλευτῶν, νὰ ἐνδιαφερθοῦν τάχα γιὰ τὸ παιδί! Στὶς 9 Μαΐου ψήφισαν νόμο (σὲ ἄσχετο νομοσχέδιο), ὅπου δίνουν τὸ δικαίωμα ἀναδοχῆς παιδιῶν στὸν ὁποιοδήποτε, ἀκόμα καὶ σὲ «ὁμόφυλα ζευγάρια»!

  • • Περίμενε ἡ μεγίστη πλειονοψηφία τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ, νὰ ὑψώση ἐγκαίρως στεντόρεια φωνὴ ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας γιὰ νὰ προλάβη τὸ νέο παιδοκτόνο ἔγκλημα. Δὲν μπορεῖ νὰ παραδίδουν παιδιά της στὴν ἐλεεινὴ ἀγκαθιὰ (ὄχι ἀγκαλιά!) ἀνώμαλων ἀτόμων, κι ἐκείνη νὰ σιωπᾶ ἢ νὰ ψελλίζη κάποια ἄτονη διαμαρτυρία.
  • • Τὴ θέσι τῆς Ἐκκλησίας μέσα στὸ «συνέδριο τῶν παρανόμων» πῆραν καὶ διακήρυξαν, ὅπως τότε (ὁ Νικόδημος-Ἰωάν. ζ' 50 καὶ ὁ Γαμαλιὴλ -Πράξ. ε' 34), ὡρισμενοι βουλευτές. Ἀψήφισαν τὶς εἰρωνεῖες τῶν πολλῶν, διεκήρυξαν τὴν ἱερότητα τοῦ παιδιοῦ καὶ καυτηρίασαν ἀπερίφραστα τὴν ὁμοφυλοφιλία.

Ἀναφέρουμε χαρακτηριστικά τούς βουλευτὲς κ.κ. Νίκ. Νικολόπουλο, Μάρκο Μπόλαρη, Ἰωάν. Μιχελογιαννάκη καὶ Κώνστ. Κατσίκη.

Ὁ τελευταῖος μίλησε ὡς πιστὸς τοῦ Εὐαγγελίου καὶ τῆς Ἐκκλησίας. «Παραβιάζετε -εἶπε- τὸ νόμο τῆς ἠθικῆς καὶ ὑποστηρίζετε τὴν ὁμοφυλοφιλία, πού σὲ πολλὲς περιπτώσεις ἐνεργεῖ ἐγκληματικὰ καὶ ὡς παιδο-φιλία». Ὅσο γιὰ τὴν ἀναδοχὴ παιδιῶν καὶ ἀπό ὁμόφυλα ζευγάρια τόνισε: «Δὲν μπορεῖ νὰ ἐπιδίδεσαι στὴν ὁμοφυλοφιλία καὶ ὄχι στὴ διαιώνισι τοῦ εἴδους σου καὶ μετὰ νὰ ζητᾶς τὸ παιδὶ ἄλλου»!

  • • Οἱ ὑποστηρικτὲς τῶν ὁμοφύλων ζευγαριῶν, στὰ ὁποῖα ἀποθέτουν τὴ ζωὴ μικρῶν παιδιῶν, μιλοῦσαν συνεχῶς στὴ Βουλὴ γιά... ἀγάπη στὸ παιδί! Μὰ ἀγάπη, πού χαρίζει τὸ ἀθῶο παιδὶ στὸν πιὸ ἐλεεινὸ βοῦρκο, δὲν εἶναι ἀγάπη. Εἶναι ἔγκλημα!

Πῶς θὰ μεγαλώση τὸ παιδὶ σὲ ἕνα περιβάλλον, ὅπου ὁ μπαμπὰς συζῆ μὲ δεύτερο μπαμπά, ἢ ἡ μαμὰ συζῆ μὲ δεύτερη μαμά; Μέσα στὴν ἀνωμαλία θὰ μάθη τὴ σωστὴ βιολογικὴ λειτουργία στὴ σεξουαλικὴ σφαῖρα;

  • • Κακὴ καὶ πάλι ἐντύπωσι προξένησε ἡ ἀξιωματικὴ ἀντιπολίτευσις, πού ἐν ὀνόματι τῆς μὴ κομματικῆς πειθαρχίας, ἄφησε βουλευτές της καὶ ψήφισαν τὸ νέο δῶρο, πού πρόσφερε ὁ κ. Τσίπρας στοὺς ὁμοφυλόφιλους.
  • • Ὅσο γιὰ τὰ παιδιά, καὶ τὰ ὑπάρχοντα ἱδρύματα μποροῦν νὰ βελτιωθοῦν, ἀλλὰ καὶ ὑπάρχουν χιλιάδες φυσιολογικά ζευγάρια, πού διψᾶνε γιὰ ἕνα καὶ περισσότερα παιδιά. Υἱοθετώντας ξένα παιδιὰ δείχνουν ἀγάπη μεγαλύτερη καὶ ἀπὸ αὐτὴν τῶν φυσικῶν γονέων. Ἔτσι θεραπεύουν τὴ φυσικὴ ἀτεκνιά τους καὶ ἱκανοποιοῦν τὸν πόθο νὰ καταστῆ τὸ σπίτι τοὺς εὐλογημένος παιδότοπος.

4) Θέλουμε νά γεμίση ὁ κόσμος ἐγκληματίες;

Ἀρχιμ. Δανιήλ Ἀεράκη,

ἱεροκήρυκος

Ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλὸς ἔλεγε: «Ὅταν γεμίσουν οἱ ἐκκλησιές, θά ἀδειάσουν οἱ φυλακές»!. Σήμερα μέ τό νόμο Παρασκευοπούλου ἀδειάζουν οἱ φυλακὲς καὶ γεμίζουν οἱ γειτονιὲς ἐγκληματίες! Ἐν ὀνόματι μιᾶς κακῶς νοούμενης ἀγάπης, ἰσοβίτες ἐγκληματίες, ἀμετανόητοι κακοῦργοι, ἀποκτοῦν τὸ προνόμιο τῆς ἀποφυλακίσεως, ἀφοῦ ἔχουν ἐκτίσει ἕνα μικρὸ μέρος τῆς ποινῆς τους!

  • • Κανεὶς βεβαίως δὲν θέλει νὰ σαπίζουν ἄνθρωποι μέσα στὴ φυλακή, καὶ μάλιστα ὅταν ἀποδεδειγμένα ἔχουν μετανοήσει καὶ ἔχουν ἀλλάξει διαγωγή.

Ἀλλ' ὅταν πωρωμένοι κακοποιοὶ καὶ μέσα ἀπό τὴ φυλακὴ ὀργανώνουν τρομοκρατικὲς καὶ ἐγκληματικὲς ἐνέργειες, τότε γιατί τοὺς ἀνοίγουν τὴ φυλακὴ καὶ τοὺς ἀφήνουν ἐλεύθερους;

  • • Γράφτηκε, ὅτι 10.000 σεσημασμένοι κακοποιοὶ κυκλοφοροῦν ἐλεύθεροι μὲ τὶς εὐεργετικὲς διατάξεις τοΰ νόμου Παρασκευοπούλου. Λένε, ὅτι μ᾽ αὐτὸ τὸν τρόπο γίνεται ἀποσυμφόρησις τῶν φυλακῶν! Δηλαδή, ν' ἀποσυμφορηθοῦν οἱ φυλακὲς καὶ νὰ ἔχουμε συμφόρησι ἐγκληματιῶν στοὺς δρόμους!
  • • Τὸ ἰδανικὸ βέβαια θὰ ἦταν ν᾽ ἀποτελοῦσαν οἱ φυλακὲς ὄντως σωφρονιστικὰ καταστήματα. Νὰ μπαίνουν στὴ φυλακὴ λύκοι καὶ νὰ βγαίνουν πρόβατα. Νὰ μπαίνουν ἄγριοι καὶ νὰ βγαίνουν ἅγιοι. Τέτοιες ὅμως ἀλλοιώσεις μόνο ὁ Χριστὸς καὶ ἡ χάρις Τοῦ ἐνεργοῦν.